Grieksegids nieuws     
Boekenmarkt 7 mei in Middelburg
#1
Ook dit jaar is er in Middelburg weer een grote boekenmarkt de eerste zondag in mei, t.w. op 7 mei. Wij staan er weer met een collectie Griekenland gerelateerde berichten. De vaste bezoekers weten dit, maar nieuwe mensen op dit form misschien nog niet. Naast boeken die over Griekenland gaan, zich in Griekenland afspelen of van Griekse auteurs zijn, hebben we ook boeken in de Griekse taal. En een flinke collectie originele Griekse CD's. Ook kook- en reisboeken ontbreken niet.

We vragen kleine prijsjes, de opbrengst gaat weer naar een Grieks goed doel (elk jaar iets anders). Ben je in de buurt, kom gerust even buurten, het is ook leuk om met andere Griekenlandliefhebbers te kletsen Smile
De boekenmarkt is op de grote Markt, bij het karakteristieke oude Stadhuis, onze kraam is herkenbaar aan de Griekse vlag. Misschien tot ziens?
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#2
(02 April 2023, 18:58)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook dit jaar is er in Middelburg weer een grote boekenmarkt de eerste zondag in mei, t.w. op 7 mei. Wij staan er weer met een collectie Griekenland gerelateerde berichten. De vaste bezoekers weten dit, maar nieuwe mensen op dit form misschien nog niet. Naast boeken die over Griekenland gaan, zich in Griekenland afspelen of van Griekse auteurs zijn, hebben we ook boeken in de Griekse taal. En een flinke collectie originele Griekse CD's. Ook kook- en reisboeken ontbreken niet.

We vragen kleine prijsjes, de opbrengst gaat weer naar een Grieks goed doel (elk jaar iets anders). Ben je in de buurt, kom gerust even buurten, het is ook leuk om met andere Griekenlandliefhebbers te kletsen Smile
De boekenmarkt is op de grote Markt, bij het karakteristieke oude Stadhuis, onze kraam is herkenbaar aan de Griekse vlag. Misschien tot ziens?

Ik kom zeker weer Corry! Dankzij jou heb ik inmiddels al een hele mooie verzameling boeken! De dag ervoor zit ik nog met Eleftheria Paralias ( 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) in Frankrijk, dus ik hoop dat mijn hoofd 7 mei al weer een beetje helder is!  Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
In Frankrijk? Dichterbij dan Griekenland maar toch! 
Ben benieuwd of ik nog wat nieuws voor je heb, jouw collectie is inmiddels groter dan de mijne denk ik Smile We hopen op mooi weer, fingers crossed!
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#4
Vandaag weer een paar mooie romans over Griekenland bij je gevonden Corry!  up
Hopelijk heb je nog een mooi bedrag voor de poezenopvang opgehaald!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boekenmarkt in Middelburg 1 mei Corry 2 2.269 01 May 2022, 23:32
Laatste bericht: JohanV
  Boekenmarkt in Middelburg 21 augustus Corry 5 2.435 28 April 2022, 10:01
Laatste bericht: Xristina B
  Boekenmarkt Middelburg 5 mei Corry 2 1.957 05 May 2019, 10:44
Laatste bericht: JohanV
  6 mei boekenmarkt met Griekenlandboeken in Middelburg Corry 2 2.245 28 April 2019, 12:20
Laatste bericht: Corry
  Boekenmarkt Middelburg = 7 mei 2017 Corry 1 2.432 06 May 2017, 20:18
Laatste bericht: Corry
Tongue Voor de lezers: 1 mei boekenmarkt in Middelburg Corry 14 7.235 29 April 2017, 22:12
Laatste bericht: JohanV
  morgen boekenmarkt Middelburg #Griekenlandboeken Corry 6 5.491 02 May 2015, 19:56
Laatste bericht: Corry
  21 juli - boekenmarkt Middelburg met 'Griekse' boeken... Corry 0 2.293 19 July 2014, 16:42
Laatste bericht: Corry
  Toevallig 5 mei in (de buurt van) Middelburg? Corry 15 12.032 06 May 2013, 23:07
Laatste bericht: Corry
Information De Griekse boekenmarkt oriste 9 14.642 19 December 2009, 21:47
Laatste bericht: prasoudi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)