Bouwen in zuid kreta
#1
Heeft iemand ervaring met bouwen of verbouwen met de firma salla real estate uit sivas Kreta
Quote
#2
Ik ken Dimitra en haar papa wel. Toffe mensen, hun offer per m2 leek ons eerlijk of toch alleszins redelijk aanvaardbaar. Wij zijn er nog niet uit of we daarmee in zee gaan. Hun voorstelling om een stuk grond te kopen bij hen was wel een no-go voor ons. Je kan proberen om alles te verkopen maar niet op die locatie. Voorzichtigheid blijft de boodschap.
Quote
#3
Wij hebben bij hun een grondstuk gekocht ( in sivas). We zouden graag volgend jaar bouwen. De Sallas lijken ons idd zeer sympathiek.
Quote
#4
(06 April 2023, 20:15)corinnevancamp schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij hebben bij hun een grondstuk gekocht ( in sivas). We zouden graag volgend jaar bouwen. De Sallas lijken ons idd zeer sympathiek.

Dan gaan wij buren worden... Big Grin
Quote
#5
Eind mei komen wij naar matala,misschien eens afspreken?
Quote
#6
(06 April 2023, 22:15)corinnevancamp schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eind mei komen wij naar matala,misschien eens afspreken?

Ik heb je een PM gestuurd.
Quote
#7
Inderdaad heel vriendelijke mensen. Hij heeft aan ons projecten getoond dat hij aan het bouwen is, degelijk en mooi proper werk. De gronden die hij getoond heeft zat er niets bij wat wij gevraagd hadden.
Quote
#8
Wij hebben geen ervaring met deze firma ,wij hebben wel zelf laten bouwen op Kreta en heb 1 tip zorg dat je elke dag op de bouw aanwezig bent .
Dit om een huis te krijgen wat je hebt afgesproken en ook om soms nog wat te wijzigen tijden de bouw.
Quote
#9
Willen jullie ook iets kopen of bouwen in Sivas?
Quote
#10
ik heb gehoord-in de kroeg-dat joost de draaier naar kreta -lees zuidkreta-kom want hij mist veronica,het kan ook zijn -ik weet niet of ie nog leeft hoor

? maar waar rook is meestal ook vuur.ik ben 20 jaar -niet iedere dag hoor-brandwacht geweest op de raffinaderijen.
/maar goed een beetje muziek doet wonderen,maar de wind,daar moet je voor oppassen,zeker als het warm is.Koud vuur bestaat ook.
Bengaals vuur BV

Dus ga eerst wat huren,voor je wat koopt.Toch gezellig,die muziek-ik ben industrie doof,maar als joost zou komen wordt ik DJ

Maar wel met muziek van Theodorakis,toch.Heimwee naar Kreta,nog effe van geffe,eind april.begin mei.
als ryan air een goede aanbieding heeft.Welterusten en slaap zacht,en vergeet de siesta -2-5 uur s`middag niet.

Trouwens,jehova`getuigen zijn erger.Nederland let op je zaak!!!(huis)
 
Is getekend,jan van witzenburg@hotmail.com-geen telefoon-

/een bericht uit de dierentuin
Bokito de gorilla gisteren overleden
Quote
#11
Sorry Jan maar ik begrijp helemaal niets van onderstaande reactie Huh
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen Confused

Misschien wil je eens uitleggen wat je precies wilt zeggen?

(07 April 2023, 11:20)dasboot2023 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb gehoord-in de kroeg-dat joost de draaier naar kreta -lees zuidkreta-kom want hij mist veronica,het kan ook zijn -ik weet niet of ie nog leeft hoor

? maar waar rook is meestal ook vuur.ik ben 20 jaar -niet iedere dag hoor-brandwacht geweest op de raffinaderijen.
/maar goed een beetje muziek doet wonderen,maar de wind,daar moet je voor oppassen,zeker als het warm is.Koud vuur bestaat ook.
Bengaals vuur BV

Dus ga eerst wat huren,voor je wat koopt.Toch gezellig,die muziek-ik ben industrie doof,maar als joost zou komen wordt ik DJ

Maar wel met muziek van Theodorakis,toch.Heimwee naar Kreta,nog effe van geffe,eind april.begin mei.
als ryan air een goede aanbieding heeft.Welterusten en slaap zacht,en vergeet de siesta -2-5 uur s`middag niet.

Trouwens,jehova`getuigen zijn erger.Nederland let op je zaak!!!(huis)
 
Is getekend,jan van witzenburg@hotmail.com-geen telefoon-

/een bericht uit de dierentuin
Bokito de gorilla gisteren overleden
Quote
#12
Ik dacht eerst dat het een trol was, maar de figuur heeft al een tijd lang als lid "normaal" gefunctioneerd.
Misschien een paasborreltje genoten?
Quote
#13
(07 April 2023, 09:58)corinnevancamp schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Willen jullie ook iets kopen of bouwen in Sivas?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

en 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 staat één van de huizen die ze vorig jaar beëindigd hebben.
Quote
#14
(07 April 2023, 20:49)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik dacht eerst dat het een trol was, maar de figuur heeft al een tijd lang als lid "normaal" gefunctioneerd.
Misschien een paasborreltje genoten?

Nee, geen borreltje,ik zit te lang in rotterdam,en als het voorjaar is en je hoort goeie muziek,denk je terug aan die tijd van veronica.
,De 1ste  keer voor mij was in 1975,met een groep amerikanen en canadezen,ik was toen 24.iedereen was blij en danste op het plein,behalve
de duitse projectwikkelaar,Als je nu terug komt,krijg je tranen in je ogen,Het zal de tijd wel wezen-afloop vietnam enz.Lees james mitchener
de bloemen kinderen van torremilinos-schrijf ik dit goed?Ik had dit boek van ene Mike gekregen,Geen griekenland-maar bijna hetzelfde.
Ik kwam daarna nog bij hem met zijn vrouw in ulm vaak op visite.


toen bekende hij dat hij eigenlijk geheim agent was,Hij zal denk ik niet meer leven,een goeie gozer en een goeie muzikant

Ik begrijp dat niet iedereen dit begrijpt,Maar zoals ik al 45 jaar kom-niet iedere dag hoor,meestal in mei een paar weken werken op de raffianaderijen-
en dan druiveplukken in de dordogne, dan naar kreta.Wie zou dit niet gedaan hebben,als je niets anders te doen had.Momenteel verkoop ik 2ehands
boeken in de kroeg op de nw binneweg.niet in elke kroeg,dat hou ik niet vol.Wordt vervolgd.
Quote
#15
Blijft vreemde tekst die absoluut niet past in dit topic, zelfs in het off-topic zou het moeilijk te plaatsen zijn.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Noord versus Zuid Kreta Ellie69 10 3.340 01 March 2024, 00:07
Laatste bericht: El Greco
  Verhuisfirma België naar Zuid Kreta en betrouwbare boekhouder Ellie69 19 2.334 13 February 2024, 10:33
Laatste bericht: Ellie69
  Meubels laten leveren zuid Kreta Ellie69 3 1.352 28 August 2023, 15:04
Laatste bericht: Cretenzer
  Bouwen Zuid Kreta Ellie69 13 4.597 06 May 2022, 09:07
Laatste bericht: Ellie69
  Huis kopen, bouwen op Kreta Crete365 11 7.046 22 January 2017, 14:10
Laatste bericht: kokino17

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)