(07 April 2023, 20:49)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid
registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid
meld je dan aan.
Ik dacht eerst dat het een trol was, maar de figuur heeft al een tijd lang als lid "normaal" gefunctioneerd.
Misschien een paasborreltje genoten?
Nee, geen borreltje,ik zit te lang in rotterdam,en als het voorjaar is en je hoort goeie muziek,denk je terug aan die tijd van veronica.
,De 1ste keer voor mij was in 1975,met een groep amerikanen en canadezen,ik was toen 24.iedereen was blij en danste op het plein,behalve
de duitse projectwikkelaar,Als je nu terug komt,krijg je tranen in je ogen,Het zal de tijd wel wezen-afloop vietnam enz.Lees james mitchener
de bloemen kinderen van torremilinos-schrijf ik dit goed?Ik had dit boek van ene Mike gekregen,Geen griekenland-maar bijna hetzelfde.
Ik kwam daarna nog bij hem met zijn vrouw in ulm vaak op visite.
toen bekende hij dat hij eigenlijk geheim agent was,Hij zal denk ik niet meer leven,een goeie gozer en een goeie muzikant
Ik begrijp dat niet iedereen dit begrijpt,Maar zoals ik al 45 jaar kom-niet iedere dag hoor,meestal in mei een paar weken werken op de raffianaderijen-
en dan druiveplukken in de dordogne, dan naar kreta.Wie zou dit niet gedaan hebben,als je niets anders te doen had.Momenteel verkoop ik 2ehands
boeken in de kroeg op de nw binneweg.niet in elke kroeg,dat hou ik niet vol.Wordt vervolgd.