AUB geen prikbord-klachten meer
#1
Alweer een hele poos geleden stopte ik als moderator van het Startpagina Griekenland prikbord.
Toch ontvang ik nu nog steeds vragen, klachten en/of opmerkingen over die plek via m'n privémailbox en de contact-box van dit Oríste!-forum.

Het schijnt zo te zijn dat de beheerder niet op aan hem gerichtte berichten (Reactie aan de webmaster) reageert en de nieuwe anonieme moderator alleen een wazig Hotmail-adres heeft dat regelmatig berichten terugstuurt met de mededeling dat het adres niet bestaat of de mailbox vol is. Bovendien is dat Hotmail-adres nergens op de site te vinden.
Kortom, de service is er ver te zoeken of zelfs helemaal niet meer aanwezig. Erg jammer Confused
Ik ben echter zoals gezegd geen moderator meer van dat prikbord en kan de vragen/klachten dus niet meer beantwoorden cq afhandelen.
Vanaf nu zal ik alle mailtjes over het Startpagina prikbord dan ook gewoon forwarden naar abuse@startpagina.nl

Verzoek:
Mochten er problemen zijn met de afhandeling van vragen of klachten op dat prikbord en je wordt niet goed geholpen stuur je vraag/klacht dan a.u.b. niet meer naar mij maar rechtstreeks naar griekenland@startpagina.nl of, als dat ook niet werkt, naar abuse@startpagina.nl . Ik heb de webmaster verzocht ergens een duidelijke (en werkende) link te plaatsen naar een mailadres alwaar men de vraag/klacht heen kan sturen en waar deze dan ook daadwerkelijk wordt behandeld.

Ik wil met klem benadrukken dat ik deze "serviceverlening" van het Griekenland-prikbord beneden alle peil vind en dat ik me daar ook nadrukkelijk van distantiëer. Het is toch te gek voor woorden dat men plotseling niet meer in staat is om dat prikbord op een correcte en klantvriendelijke manier te beheren Huh

Het spreekt vanzelf dat alle vragen, opmerkingen of klachten over dit Oríste!-forum gewoon via de "contact-link" onderaan deze pagina kunnen worden verstuurd. Deze zullen altijd binnen een korte tijd (meestal nog dezelfde dag) worden beantwoord door mij of een andere moderator.

Ger
Quote
#2
En dat is de reden waarom ik dat prikbord in de prullenbak heb gegooid.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
De nieuwe moderator op het Griekenlandprikbord neemt niet eens de moeite zich voor te stellen. Op een mooie doordeweekse dag was er kwak boem, ineens iemand die zich moderator noemt. Ook niet na diverse herhalingen op het Griekenlandprikbord wil de moderator zich niet voorstellen.

Voor mij is dat ronduit onbeschoft. Als men bij een bedrijf, vereniging oid voor het eerst komt, dan is het toch volgens de ongeschreven fatsoensnormen normaal dat de "nieuweling" zich even bekend maakt.


Het hoeft natuurlijk niet te zijn dat men weet wat voor kleur onderboks de moderator draagt bij voorkeur op woensdag en ik hoef ook niet te weten of de nieuwe Griekenlandprikbordmoderator een bijvrouw of bijman heeft, maar enige basisgegevens zouden zeer gepast zijn en volgens fatsoensnormen zijn.

Voor mij komt de Griekenlandprikbordmoderator nogal boers over! (En dan druk ik mij zachtjes uit!) Een behoorlijk contrast met de vorige Griekenlandprikbordmoderator, "ozze Ger" Ook de mailoverlast die Ger heeft/had is een gevolg van de onbeschoftheid van niet voorstellen.
Kreeg echter wel een persoonlijk mailtje, van de onbekende Griekenlandprikbordmoderator, dat "het ding" (M/V) moderator op een mailadres bereikbaar is voor eventuele vragen, echter pas na een hoop gezanik mijnerzijds op het Griekenlandprikbord.

Zal niet (veel) meer daar posten, hooguit lezen.
Quote
#4
Typisch gevalletje
[Afbeelding: geschikt-ongeschikt.jpg]
dus.

Gelukkig zijn er meerdere en zeker interessantere fora Tongue

K-A
Quote
#5
Hoe zit dat eigenlijk bij bij die startpagina borden. Kan iedereen daar zomaar moderator worden of word er nog iets van je verwacht zoals ervaring, kennis, omgang met andere mensen e.d.?
Om sommige van die borden zitten me toch een stel oelewappers, daar word je niet goed van Huh
Quote
#6
(24 January 2011, 17:44)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kan iedereen daar zomaar moderator worden of word er nog iets van je verwacht zoals ervaring, kennis, omgang met andere mensen e.d.?

Wat denk je zelf als je deze topic zo leest Yorgos?

Quote
#7
(24 January 2011, 17:44)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoe zit dat eigenlijk bij bij die startpagina borden. Kan iedereen daar zomaar moderator worden of word er nog iets van je verwacht zoals ervaring, kennis, omgang met andere mensen e.d.?
Om sommige van die borden zitten me toch een stel oelewappers, daar word je niet goed van Huh

Verwachten wel, maar over de uitvoering is niet beschreven!

Ps, Waar zitten oele en wanneer/waarom wapper je?

Quote
#8
Lieve Orestianen.Laten wij de ruimte van dit prachtige forum en de kostbare tijd van Ger nu niet gaan gebruiken om latente en onopgeloste onmin met het GR PB te spuien.Gewoon geen aandacht meer aan besteden, het leidt toch nergens toe.En zeker niet van hier uit.Gebruik de "schone" ruimte hier voor alle nieuwe zaken Griekenland betreffende.
Quote
#9
Oeps, het was geenszins mijn bedoeling om hier zo'n ophef van te maken. Ik wilde alleen bewerkstellen dat mensen met problemen op dat prikbord ook dáár geholpen gaan worden en dat ik me verder kan gaan bezighouden met m'n nieuwe uitdaging, dit Oríste-forum.

Ik ben het helemaal met Alekos eens: laten we dit mooie forum vrijhouden van dit soort discussies en het hebben over zaken die ons écht aan het hart gaan. Wat mij betreft hoort daar het eerdergenoemde prikbord absoluut niet (meer) bij.

Ik hou niet van discussies met slotjes erop -ík bepaal niet wanneer een discussie is beëindigd- en zal die ook hier niet gebruiken. Maar ik wil wel iedereen verzoeken om alleen iets aan deze topic toe te voegen als het ook echt relevant is.

Mochten er ondanks deze oproep nog mailtjes binnenkomen t.a.v. het prikbord zal ik die doorsturen naar de -échte- klachtenafdeling van Startpagina en de afzender daarvan in kennis stellen. Wat mij betreft is de zaak dan afgehandeld.

Mijn excuses voor de ontstane commotie.

Ger


Quote
#10
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en lees een tijdje mee. Zonder advocaat van de duivel te willen zijn, maar één ding begrijp ik niet zo goed: men wil dit mooie forum vrij houden van dit soort discussies (letterlijk), maar de moderator ( Ger begrijp ik ) start de discussie zelf. Ik hoop dat het voldoende relevant is?
Groet, Yanni.
Quote
#11
Dag Yanni,

Allereerst welkom op dit forum, leuk dat je ons hebt gevonden.

Je hebt helemaal gelijk, het ziet er nogal tegenstrijdig uit. Maar zoals ik in m'n laatste berichtje schreef was de opmerking alleen bedoeld om van de overlast af te komen. Tuurlijk, ik had er een slotje op kunnen zetten maar dat is niet de stijl van dit forum waar iedereen welkom is en kan zeggen wat hij/zij wil. De lezer bepaalt of de discussie klaar is, ik niet.

Achteraf gezien had ik de oproep beter niet in een topic moeten plaatsen maar in een bericht in een balk bovenaan het forum.
Het aantal reacties toont evenwel dat ik niet de enige ben die last heeft van de klachtenafhandeling op dat prikbord.

Mocht je nadere info willen hebben klik gewoon even op de "contact"-link onderaan deze pagina en je krijgt antwoord.

Zoals gezegd, welkom op Oríste! Gelukkig zijn er nog heel wat leukere en minder verwarrende onderwerpen te lezen op dit forum ;)


Ger




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  AUB on-topic blijven en geen geruzie op Oriste oriste 49 42.213 13 August 2012, 09:34
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)