Samen dingen ondernemen ..
#1
Goedemorgen Allemaal,

Begin september reis ik af naar Zakynthos naar Argassi, hebben jullie nog leuke tips hiervoor en zijn er mensen die in dezelfde periode daar verblijven en het wel leuk vinden om samen met mij wat te ondernemen? Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Quote
#2
Dag Erwin,
Allereerst welkom op Oríste, wat leuk dat je ons virtuele kafeneion gevonden hebt. Héél veel lees- en schrijfplezier hier.

Voor wat je vraag / oproep betreft: misschien is het handig om eerst even wat meer over jezelf en je wensen te vertellen.
Bijvoorbeeld iets over de leeftijdscategorie waarin je op zoek bent en wat voor soort vakantie je voor ogen hebt.
Griekenland ontdekken in al z'n facetten, wandelen, uitgaan of relaxen aan het strand?
Ik denk dat je dan een veel grotere kans hebt om iemand te vinden om samen iets te ondernemen.

In ieder geval alvast een fijne vakantie op het mooie Zakynthos toegewenst!

Ger
Quote
#3
Goedemorgen allemaal,

In aanvulling op mijn eerdere bericht/oproep het volgende, ik ben een single man van 52 en verblijf van 01-09-2023 t/m 08-09-2023 in Argassi op Zakynthos. Ik zou het leuk vinden om samen met anderen wat excursies te gaan doen of om uit eten te gaan, dagje strand te doen o.i.d. zijn er mensen die in die periode die hier interesse in hebben?
Uiteraard hoeft het niet zo te zijn dat we dan hele dagen samen optrekken en ieder zijn eigen ding kan doen natuurlijk. Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)