06 May 2023, 21:33 (Dit bericht is bewerkt op: 06 May 2023, 21:34 door roefke.)
'k zal het u binnen 2 weken weten te vertellen , spijtig genoeg drink ik geen bier aldaar, als ervaren bierdrinker weet ik dat je bier best in Belgie drinkt
06 May 2023, 21:52 (Dit bericht is bewerkt op: 06 May 2023, 21:54 door john67.)
(06 May 2023, 21:33)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum. Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.
als ervaren bierdrinker weet ik dat je bier best in Belgie drinkt
Niet met je eens: Nederlandse bieren (De Molen, Emelisse, Slot Oostende, De Moersleutel, Natte Gijt, Brouwerij Nuenhem ...): ZEKER zo goed (zij het niet beter) dan heel veel Belgische bieren
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum. Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.
Op Chios in september vorig jaar september ; Pita gyros rond de € 2,20 en Alfa bier € 2,-
Even off topic.
Hoe kwam u op Chios? Ik vind geen rechtstreekse vluchten meer.
Er zijn helaas al jaren geen directe vluchten meer . Transavia is ermee gestopt in 2015 .
Ik vlieg met Aegean naar Athene en dan met Olympic een vlucht van ca. 35 minuten. Goed te doen .
Dat lijkt niet duur. Het kan aan mij liggen maar ik vind Karpathos ontzettend duur. Halve liter wijn 8,- , daar had ik op andere eilanden een liter voor. Ook het eten vind ik behoorlijk aan de prijs. Wij zijn met zijn drieën gemiddeld 70,- kwijt om uit eten te gaan. Dat ben ik echt niet gewend. Bijna Nederlandse prijzen.
Dat lijkt niet duur. Het kan aan mij liggen maar ik vind Karpathos ontzettend duur. Halve liter wijn 8,- , daar had ik op andere eilanden een liter voor. Ook het eten vind ik behoorlijk aan de prijs. Wij zijn met zijn drieën gemiddeld 70,- kwijt om uit eten te gaan. Dat ben ik echt niet gewend. Bijna Nederlandse prijzen.
wijn zijn net terug van weekje symi /rhodos. Ik ben niet de persoon die echt op prijzen in detail kijkt , meer naar totaal bedrag. Meestal zaten we rond de 50 a 60€ voor een doorsnee maaltijd met 2 pers. Zo'n maaltijd bestaat dan meestal uit 1 voorgerechtje en 2 hoofschotels en liter retsina of 5 tal voorgerechten en liter retsina.
Ik heb mij wel een paar keer verschoten van de drankpijs op Rhodos , terwijl we toch moesten wachten op de boot naar Symi , dan maar wat in oude stad rondgeslenterd en ons blindelings op terrasje in de zon gezet , resultaat : 14€ voor 2 ouzo, zelfs een simpel borrelnootje kon er niet af. Laatste avond nog een Masticha gaan drinken iets meer achteraf 8€ /st . zijn zelfde prijzen als in B .
Goed , alle begrip het is het meest toeristische gedeelte van Rhodos en huurprijzen zullen daar navenant zijn, maar geef de mensen dan toch een nootje/ chips , dat ze tenminste het gevoel hebben goed gesoigneerd te zijn.
Zojuist terug gekeerd van een weekje Kokkari, Samos. Wij betaalden met ons tweeen doorgaans bij het avondeten tussen de 45 en 50 euro voor een hoofdgerecht, brood en een halve liter huiswijn. Wel duurder dan andere jaren, maar heel lekker eten in Kokkari bij Alfa en Meltini.
21 May 2023, 02:14 (Dit bericht is bewerkt op: 21 May 2023, 02:18 door JohanV.)
(20 May 2023, 18:05)Vito schreef:
Maar Vito, dat is € 23,00 per persoon? Red ik niet in Nederland voor twee gangen en een drankje? Ik mag blij zijn als ik bij de "Griek" tegenwoordig een hoofdgerecht heb voor
€ 23,00.