Ertflix - 24 ώρες στην Ελλάδα / 24 hours in Greece
#1
Op de Griekse website Ertflix, ook gratis als app te downloaden via Google Playstore,  zijn veel Griekse programma's,  films, documentaires en series te bekijken. Al eerder genoemd op het forum is de serie over kleine Griekse eilanden,  maar ik heb nu de serie 24 Hours in Greece 'ontdekt'.
Deze serie met mooie en interessante documentaires over eilanden en plaatsen in Griekenland is net even anders dan de meeste toeristische programma's. Presentatrice Maria Missin gaat op stap en praat met locale bewoners, en neemt de tijd om de kijkers mee te nemen over het eiland of door de stad.
De app en de website zijn ook in het Engels te bekijken, alleen zijn de programma's in het Grieks en vaak niet in het Engels ondertiteld, althans ik heb (nog) niet gevonden hoe ik dat kan instellen.
Maar ik gebruik de programma's ook om mijn luistervaardigheid van het Grieks te verbeteren.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Een andere interessante en mooie serie op Ertflix is The wild side of Greece.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Kortom, genoeg redenen om de app ERTFLIX te downloaden of de website te bekijken.
Quote
#2
Deze vind ik ook goed:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Meestal wordt vermeld of er een Engelse ondertiteling is. Als die er is bij het begin van de filmpjes rechts onderaan het meest linkse icoontje (lijkt op een ouderwetse ponskaart) aanklikken. Dan kan je als voorkeur "English" aanduiden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Νησια στην ακρη cors 4 1.566 22 December 2022, 18:44
Laatste bericht: jjohn
  60' Ελλάδα Patrick 0 1.945 01 November 2015, 13:07
Laatste bericht: Patrick
  Στην υγεία μας ρε παιδιά Elena 8 6.159 13 December 2014, 23:19
Laatste bericht: Albert
  Στην υγειά μασ Margo 25 15.870 08 November 2013, 01:46
Laatste bericht: Mariët
  Stil rond Στην υγειά μασ Ger 12 9.334 10 July 2012, 07:56
Laatste bericht: Dafne

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)