Keramiek oven
#1
Hallo, ik ben op zoek naar  mensen op Kreta die een keramiekoven hebben of ken jij iemand met een artiestenstudio met een keramiekoven. Of ken je iemand op Kreta die keramiekovens verkoopt en de installatie doet? Dan zou alle informatie heel welkom zijn.???Dank u wel
Quote
#2
Goedemorgen Ellie

Weet niet waar je woont op Kreta, maar misschien is het de moeite waard om eens een tochtje door Margeritas te maken.
De hoofdstraat is een aan EEN schakeling van Potterbakkerijen, en vele staan werkloos.
Misschien kan je er wel eentje overnemen van iemand.....  wie niet waagt, die niet wint.  
Succes ermee
Dik
Quote
#3
Dank je wel Dik. Margeritas is voor mij de grot van Ali Baba ;-D
Misschien kan ik daar iemand vinden die me kan helpen, zoals je zegt, wie niet waagt niet wint
Quote
#4
Hoi Ellie
Ik ben al weer een jaar of 6 weg van Kreta, heb er vlakbij gewoond, maar daar spreken ze allemaal Engels in de winkels ,
dus gewoon ernaar toe , rondje lopen, kijken, en dan gaan hun wel vragen of ze je kunnen helpen.... nou dan heb je toch een aanknopingspunt....
Weet niet of Arno en Baukje er nog wonen, in dorpje vlakbij Georgioupoli, die kennen ook veel mensen, en daar in het dorp is er of was er ook eentje.
Maar er zijn veel Nederlanders daar, hopelijk melden er zich meer bij jou.... succes ermee.
Dik
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)