10% korting Cooking Class of Paros
#1
2011, ik ga het 7e seizoen van mijn kookworkshop in Griekenland.
Tot nu toe heb ik slecht 3 Nederlandse deelnemers ik ontvangen en dat vind ik erg jammer.
Ik wil proberen om hier wat verandering in aan te brengen en daar om geef ik de geregistreerde mensen van het Oriste platform 10% korting op de deelname van een workshop.
Dit geldt voor het hele seizoen 2011.

Als er mensen zijn die geholpen willen worden met het het vinden van een verblijf plaats of transport , op mijn site (frontpagina) staan wat tips.
Voor meer info stuur maar een mailtje.

Ook combinatie met Yoga workshops, is mogelijk, deze worden verzorgt door Oona Giesen, deze is ook te vinden op de frontpage van mijn site.


Ook bestaat de mogelijkheid om een totaal pakket te laten regelen (auto, paardrijden,duiken,surfen, enz), hiervoor kunt u contact op nemen met Michael Shepheard, die is ook te vinden op mijn frontpage.

Ik hoop met dit bericht wat Nederlandse deelnemers te vinden, ik zou het gezellig vinden.

Eddy Hopman
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse kussens en wanddecoratie 10% korting tot 1 mei Karidiès 0 908 27 April 2023, 17:51
Laatste bericht: Karidiès
  Korting Vakantiehuis zuid Kreta famtop 1 2.558 13 August 2012, 13:11
Laatste bericht: famtop
  10 % korting !!! Zuid Kreta Bungalow famtop 3 3.664 28 March 2012, 12:22
Laatste bericht: famtop
  Korting bij boeking Esperides Apartments Kreta. Alepoύ 1 3.674 23 November 2011, 16:28
Laatste bericht: Alepoύ
  Vroegboek korting workshop tekenen en schilderen op Kythira Michiel Tan 0 1.943 12 December 2010, 19:49
Laatste bericht: Michiel Tan

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)