Motorrijtuigenbelasting.
Goedemorgen !!  kan iemand mij vertellen hoe ik mijn MRB zelf automatisch of handmatig kan betalen in plaats van dit aan een "slapende" Griekse accountant over te laten ? 
ik heb een fiscaal nummer en een AADE account.
(13 August 2023, 10:09)Mat Gerrits schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Goedemorgen !!  kan iemand mij vertellen hoe ik mijn MRB zelf automatisch of handmatig kan betalen in plaats van dit aan een "slapende" Griekse accountant over te laten ? 
ik heb een fiscaal nummer en een AADE account.

Via de AADE website kan je dat veronderstel ik, toch voor auto's dus zal het voor een moto toch ook wel gaan vermoed ik. 
Ik denk wel dat je één van de weinigen bent die dat wil betalen hier...Big Grin
Via de website kan dat of het postkantoor.
Als het 50CC is betaal je geen belasting.
Wij betalen via de app van de bank. Makkelijk.
(13 August 2023, 12:54)Greece_2020 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Via de website kan dat of het postkantoor.
Als het 50CC is betaal je geen belasting.

ja prima maar hoeveel ?  wat is het betalingskenmerk ?

(14 August 2023, 08:46)janos54 schreef:

Wij betalen via de app van de bank. Makkelijk.

ja prima maar hoeveel ?  wat is het betalingskenmerk ?
Tax: 

En dan: 

Voor de code in je bank-app zou je code 90508 "vehicle excise duty" kunnen gebruiken maar ik weet niet of dit voor elk bank-applicatie hetzelfde zal zijn.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)