het vijfde en laatse rondje korte verhalen
hallo allemaal,

hier het vijfde en het laatste rondje van twee mini korte verhaaltjes
 met als thema Griekenland. Er zijn er nog veel meer. Maar ik denk da dit wel genoeg 
is om jullie een idee te geven van mijn hobby.
   Ik dank hierbij mijn fans, blijf gezond en houd Griekenland hoog in het vaandel.
Misschien horen jullie later...ergens...ooit...nooit...misschien...eventueel...waarschijnlijk...
hopelijk... , avrio nog van mij.

jasas en jamas,   frans.

Ingesloten bestanden
.pdf   8. Mijn zoon krijgt een inenting. 1988_.pdf (Grootte: 55,11 KB / Downloads: 30)
.pdf   21. Paul Kuypers brengt welvaart naar Ierapetra_.pdf (Grootte: 56,88 KB / Downloads: 51)
Een paar maanden geleden heb ik het boek Griekse toestanden van Ruard Wallis de Vries gekocht en met heel veel plezier gelezen. De korte verhalen van Frans zijn minstens zo goed en lezen net zo lekker weg. Heel herkenbaar en boeiend met de nodige humor. Dus mochten deze korte verhaaltjes ooit gebundeld worden en in de fysieke verkoop komen, dan ga ik deze zeker kopen.
(22 August 2023, 17:51)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Een paar maanden geleden heb ik het boek Griekse toestanden van Ruard Wallis de Vries gekocht en met heel veel plezier gelezen. De korte verhalen van Frans zijn minstens zo goed en lezen net zo lekker weg. Heel herkenbaar en boeiend met de nodige humor. Dus mochten deze korte verhaaltjes ooit gebundeld worden en in de fysieke verkoop komen, dan ga ik deze zeker kopen.

Of bundelen op een Word Press account of dergelijke.
Heel toegankelijk.
Leuke verhaaltjes.
Genoten van je verhaaltjes Frans!!!!!
Schitterende verhaaltjes allemaal. Wat heb ik spijt dat we hier niet vroeger zijn terecht komen.

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het vierde rondje korte verhaaltjes. fransvanvlerken 3 1.773 18 August 2023, 13:57
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Het derde rondje korte verhaaltjes. fransvanvlerken 7 2.816 15 August 2023, 14:13
Laatste bericht: roefke
  2e rondje korte verhaaltjes met thema Kreta voor de griekofielen. fransvanvlerken 3 2.065 09 August 2023, 12:20
Laatste bericht: Nanny
  2 korte verhaaltjes met thema Kreta voor de griekofielen. fransvanvlerken 2 1.937 27 July 2023, 19:10
Laatste bericht: Nanny
  Nieuw boek met verhalen uit o.a. Griekenland Corry 0 2.178 07 January 2018, 23:17
Laatste bericht: Corry
  Griekse sprookjes en verhalen KarenAnna 2 4.600 20 March 2010, 18:39
Laatste bericht: KarenAnna

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)