Nieuwe Skai TV-serie: 1821
#1
[Afbeelding: 1821skai.png]

De Griekse TV-zender Skai is gestart met het uitzenden van een grootschalige eigen productie: 1821

De documentaire serie gaat over een belangrijk stukje Griekse geschiedenis; de revolutie in 1821.

De eerste aflevering is inmiddels op de buis geweest. Meer informatie is te zien op de speciale
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Skai.

Heb je de eerste aflevering gemist geen nood, je kunt 'm hier bekijken:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Heb je geen schotel en wil je de serie toch zien kan je hier terecht voor de volgende afleveringen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik zag dat de eerste aflevering ook al via de bekende downloadsites te downloaden is, zo kan je er zelf natuurlijk ook een DVD van branden.'
Het is te hopen dat er, net zoals bij To Nisi, ook Engelstalige ondertiteling beschikbaar komt.

Ger
Quote
#2
Hoi Ger,

Ik heb afgelopen dinsdag inderdaad de eerste aflevering van 1821 gezien. Een prachtige productie, niet in de laatste plaats omdat ie voor een deel op Kythira is opgenomen.

Ik wens de Oriste-lezers veel kijkplezier toe.

Dinsdagavond om 2300 uur zit ik in ieder geval weer voor de buis.

Veel groeten vanuit Kythira,

Frank
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#3
Hallo Ger,
Ik heb een vraag over een andere Griekse tv serie, Ta mystika tis Edem, van de Griekse tv zender Mega, die ik al een tijdje volg via internet, Mega website onder Video gegonota. Sinds kort is dit niet meer mogelijk ook de nieuws uitzendingen niet, als je op de video klikt, komt de tekst: We're sorry currently our video library can not be streamed within Greece.
Weet je misschien of er iets veranderd is?

Met vriendelijke groet,
Aginouli












Quote
#4
(30 January 2011, 20:00)wageral schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 1821skai.png]

De Griekse TV-zender Skai is gestart met het uitzenden van een grootschalige eigen productie: 1821

De documentaire serie gaat over een belangrijk stukje Griekse geschiedenis; de revolutie in 1821.

De eerste aflevering is inmiddels op de buis geweest. Meer informatie is te zien op de speciale
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Skai.

Heb je de eerste aflevering gemist geen nood, je kunt 'm hier bekijken:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Heb je geen schotel en wil je de serie toch zien kan je hier terecht voor de volgende afleveringen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik zag dat de eerste aflevering ook al via de bekende downloadsites te downloaden is, zo kan je er zelf natuurlijk ook een DVD van branden.'
Het is te hopen dat er, net zoals bij To Nisi, ook Engelstalige ondertiteling beschikbaar komt.

Ger

Ger, hoe kijk je naar Skai? Via Irdeto2? Kaart? ;)

Quote
#5
(30 January 2011, 23:46)aginouli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Ger,
Ik heb een vraag over een andere Griekse tv serie, Ta mystika tis Edem, van de Griekse tv zender Mega, die ik al een tijdje volg via internet, Mega website onder Video gegonota. Sinds kort is dit niet meer mogelijk ook de nieuws uitzendingen niet, als je op de video klikt, komt de tekst: We're sorry currently our video library can not be streamed within Greece.
Weet je misschien of er iets veranderd is?

Met vriendelijke groet,
Aginouli


Hallo Aginouli,

Mijn vrouw kijkt deze serie altijd via Greek Movies waar je de aflevering van de vorige dag kunt bekijken.

Kali Nigta,
Dick
Quote
#6
(30 January 2011, 23:46)aginouli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Ger,
Ik heb een vraag over een andere Griekse tv serie, Ta mystika tis Edem, van de Griekse tv zender Mega, die ik al een tijdje volg via internet, Mega website onder Video gegonota. Sinds kort is dit niet meer mogelijk ook de nieuws uitzendingen niet, als je op de video klikt, komt de tekst: We're sorry currently our video library can not be streamed within Greece.
Weet je misschien of er iets veranderd is?

Met vriendelijke groet,
Aginouli

@Aginouli:
Via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(Beems's tip) moet het inderdaad lukken en ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zendt de serie uit voor zover ik weet.
Geen idee waarom Mega dat niet meer doet. Misschien een kwestie van auteursrechten?

@El Greco:
Dat kan op meerdere manieren; ik doe het met een kaart van een kennis in Griekenland. In ruil daarvoor heeft hij mijn CD kaart.
Maar zoals gezegd, het kan ook anders ;)

Ger

Quote
#7
Dank je wel Beems (Dick) en Ger,
Voor jullie tip, maar jammer genoeg lukt het ook niet via Greekmovie's en Greek video-net om de serie te bekijken.
Misschien is het zoals Ger opperde auteursrechten, maar ik zal het blijven proberen. Je weet het maar nooit met die Griekse zenders Smile)

Kalo vradi,
Aginouli

Quote
#8
(31 January 2011, 21:46)aginouli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank je wel Beems (Dick) en Ger,
Voor jullie tip, maar jammer genoeg lukt het ook niet via Greekmovie's en Greek video-net om de serie te bekijken.
Misschien is het zoals Ger opperde auteursrechten, maar ik zal het blijven proberen. Je weet het maar nooit met die Griekse zenders Smile)

Kalo vradi,
Aginouli

Hallo Aginouli,

Wat mogelijk een oorzaak kan zijn is dat je de flashplayer moet updaten.

Even hiervoor heb ik de bovenstaande link uitgeprobeerd en heb de serie in beeld gehad.

Dus houd moed.

Kalo Vradi
Dick
Quote
#9
Kalo mina Beems (Dick),

Dank je wel voor het meedenken...het is misschien wel een domme vraag, maar je bedoelt met updaten flashplayer, adobe reader? (versie 8 is geinstalleerd)
Mijn Grieks is redelijk, Grieks koken gaat me goed af, maar verstand van computers Huh

Kalo vradi,
Aginouli




Quote
#10
(01 February 2011, 23:18)aginouli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kalo mina Beems (Dick),

Dank je wel voor het meedenken...het is misschien wel een domme vraag, maar je bedoelt met updaten flashplayer, adobe reader? (versie 8 is geinstalleerd)
Mijn Grieks is redelijk, Grieks koken gaat me goed af, maar verstand van computers Huh

Kalo vradi,
Aginouli

Het gaat om de adobe flashplayer die je kunt downloaden van de adobe site. Bij mij is versie 10 geinstalleerd.
Het is vrij eenvoudig ook voor mensen die geen verstand van computers hebben.

Kali nigta,
Dick



Quote
#11
Kalo vradi, Dick, kan nog net Smile)

Ik heb net de adobe flashplayer, versie 10 geinstalleerd, dat is gelukt, maar kan nog steeds de uitzendingen niet bekijken.
Op ander forum las ik dat iemand anders hetzelfde probleem heeft met het volgen van de serie "To Nish"" ook via webtv Mega, misschien is het alleen maar mogelijk via Griekenland en niet daar buiten?
Aginouli
Quote
#12
Het is gelukt om weer de serie Ta Mystika tis Edem te volgen:)
Via Greek-movies en klikken op Datemule! ( ik heb twee verschillende links, de een is Greek movies en de ander Greek-movies) vandaar Ger dat het niet lukte.
De nieuwsuitzendingen worden wel weer doorgegeven via webtv Mega.
Nogmaals iedereen bedankt!.

Groetjes, Aginouli
Quote
#13
Gelukkig Aginouli, ik vond het al zo raar omdat ik de serie gewoon kan bekijken. Zo zie je maar wat zo'n klein streepje kan uitmaken :)

Je kunt links naar 1821 -en ook andere series- ook hier opzoeken:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: tip4.jpg]Op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vindt je trouwens nog enkele leuke links naar sites waar je films en/of series kunt bekijken onder het kopje "Griekse films/TV-series" (rechter kolom).

En voor degenen die niet willen zoeken ;) :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Afleveringen van ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ ( Ta Mystika tis Edem ) vindt je inderdaad op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Da's trouwens een handige site als je op zoek bent naar allerlei Griekse series. Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor de laatst geuploade series of gebruik de zoekfunctie op die site.

Veel kijkplezier weer!

Ger
Quote
#14
Hallo Ger,

Dank je wel dat je me verwees naar de Oriste-linkenpagina.

Ik ben ontzettend blij met dit forum! Op vele vragen die ik had, heb ik hier een antwoord kunnen vinden, niet alleen over series/ Griekse tv via internet, maar ook op technisch gebied, Petje af!!!

Gr. Aginouli

Quote
#15
Graag gedaan Aginouli. Fijn om te lezen dat het forum zo aanslaat.
Ik zou zeggen:

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcT0tikB5u-to0k17SSdKdH...ugZPH2Lw8C]

Hoe meer Griekenland-liefhebbers dit forum weten te vinden des te meer informatie er komt in de database. En daar kunnen vele anderen weer hun voordeel mee doen, toch? ;)

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ondertiteling van TV opgenomen serie TO NISI prasoudi 6 2.315 29 July 2023, 19:02
Laatste bericht: Angela57
  Griekse serie op Netflix Patrick 6 2.818 26 May 2023, 22:54
Laatste bericht: Electra63
  Griekse Hotel Serie van VARA/BNN Aleko 52 10.834 13 December 2019, 18:37
Laatste bericht: metaxa
  TV-"Serie" op 3sat (D) JohannesGR 2 2.239 20 February 2018, 09:22
Laatste bericht: JohanV
  Tv serie Trail of Vengeance Patrick 6 4.798 20 March 2016, 14:40
Laatste bericht: JohanV
  TV-tip 7+14 feb: Serie Divorce (RTL4) op Lesbos Ger 11 6.891 08 February 2016, 13:26
Laatste bericht: Costas
  gratis griekse serie Dirk 3 3.517 05 September 2015, 20:08
Laatste bericht: Rododafni
  Nieuwe serie op BBC4 Patrick 1 2.532 07 April 2015, 22:06
Laatste bericht: marietta
  Amerikaanse TV serie kwetsend voor Grieken Erwin 0 2.121 05 December 2014, 23:36
Laatste bericht: Erwin
  12-delige serie Odysseus op ARTE Ger 0 1.958 08 June 2013, 16:27
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)