In-Greece.de
Onlangs de tip gekregen om ook eens op het forum In-Greece.de te gaan kijken i.v.m. Kefalonia . Ik heb mij daar geregistreerd sinds enkele dagen maar als ik mij wil aanmelden krijg ik deze melding ; Mitglied nicht aktiviert . Doe ik iets verkeerd maar of moet ik maar afwachten .
Het is natuurlijk wel een "concurrent" van het NL-GR-forum maar alla.
De beheerder van dit forum kijkt geloof ik een tijdje "de kat uit de boom", of het nieuwe lid
geen spammer of zoiets is, technisch is het ook niet zeer uptodate.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Hier krijg ik dus 1174 tips
"Es wurden 1174 Beiträge gefunden" bij Kefalonia.
Wanneer je geregistreerd bent, ontvang je op jouw emailadres een mail met daarin een link. Deze moet je aanklikken en dan pas ben je officieel deelnemer van In-greece.de.
(21 December 2023, 21:26)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Wanneer je geregistreerd bent, ontvang je op jouw emailadres een mail met daarin een link. Deze moet je aanklikken en dan pas ben je officieel deelnemer van In-greece.de.

En dat soort mails belanden wel eens in de spam folder.
Bedankt . Ik had de tip gekregen van iemand op jullie forum om eens naar In-greece.de i.v.m. meer info over Kefalonia .

Mitglied  , wat moet daar eigenlijk ingevuld worden en wat is de betekenis van het woord .
(22 December 2023, 11:10)Theodore schreef:

Mitglied  , wat moet daar eigenlijk ingevuld worden en wat is de betekenis van het woord .

'Mitglied' betekend letterlijk 'mede-lid'; in dit geval dus gewoon 'lid' of 'forumlid'. Dus één van de leden.
Hier vul je de naam in zoals je dat hebt ingevuld toen je je registreerde op dat forum. Zoals we het hier op Oriste 'Gebruikersnaam' noemen.
Weet je wel zeker of je de gehele registratie daar hebt voltooid?

Tip: klik in de balk helemaal bovenaan de indexpagina van dat forum eens op het blauwe tabblad 'Mitglieder' (meervoud van Mitglied), daar zie je aan de rechterkant onder 'Die neuesten unserer 26668 Mitglieder' de laatste toegevoegde forumleden. Wellicht zie je daar je naam ook al bij staan.
En zo niet, inderdaad even je spambox nakijken, grote kans dat een bevestigingsmail van dat forum daarin is terechtgekomen.

Succes!

PS: specifieke Kefalonia-topics vind je trouwens óók hier op Oriste in de Kefalonia-rubriek:

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)