Chios, opvragen akte
Smile 
Goedemorgen,

Wie oh wie weet waar en hoe je in Chios een kopie van een huwelijksakte kan opvragen? Alvast dank!
Geen idee of ik in het juiste topic zit, maar ik denk dat hier wel de meeste kenners zitten
Dit kun je vragen bij de KEP in Chios. De KEP is een soort servicebureau die je door de gemeentelijke burocratie helpt. Even op Google kijken voor het telefoonnummer.
Ha Chris,

Gezocht op KEP in Chios en laat het Service Center ook nog eens zitten in de gemeente waar we destijds getrouwd zijn. Geen email helaas, maar wel een telefoonnummer. 
Je hebt me prima op weg geholpen, daarvoor hartelijk dank!
(10 January 2024, 11:26)Richard schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Goedemorgen,

Wie oh wie weet waar en hoe je in Chios een kopie van een huwelijksakte kan opvragen? Alvast dank!
Geen idee of ik in het juiste topic zit, maar ik denk dat hier wel de meeste kenners zitten

Lijkt me vrij simpel te zijn, op het gemeentehuis waar je getrouwd bent. Anders zoals hieronder vermeld bij de KEP (als ze het tenminste al in hun systeem hebben staan).
Graag gedaan Richard.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)