Ferryhopper
Weet iemand misschien wanneer het Ferry-schema ge-updated wordt? Nu kun je tot eind Maart bekijken. Misschien dat Patrick iets meer weet? Rolleyes
Er zijn al meerdere schema's online hoor.
Het is wel wachten op de uitkomst van de aanbesteding voor zo'n 70 gesubsidieerde routes. De einddatum voor het indienen van de nodige paperassen door de rederijen is morgenmiddag.
Van de reservaties verantwoordelijke van Dodekanisos Seaways vernam ik een week geleden dat zij hun schema begin februari gaan publiceren.

In welke route(s) ben je geïnteresseerd, @SuWe21?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

(28 January 2024, 14:01)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Het is wel wachten op de uitkomst van de aanbesteding voor zo'n 70 gesubsidieerde routes. De einddatum voor het indienen van de nodige paperassen door de rederijen is morgenmiddag.
Van de reservaties verantwoordelijke van Dodekanisos Seaways vernam ik een week geleden dat zij hun schema begin februari gaan publiceren.

Hi Patrick, vooral de route Rhodos-Tilos en Tilos-Astypalaia
(28 January 2024, 20:02)SuWe21 schreef:

(28 January 2024, 14:01)Patrick schreef:

Hi Patrick, vooral de route Rhodos-Tilos en Tilos-Astypalaia

Zoals il vermeldde hierboven: Van de reservaties verantwoordelijke van Dodekanisos Seaways vernam ik een week geleden dat zij hun schema begin februari gaan publiceren. 

Dit zijn de verwachtingen voor de routes waar je geïnteresseerd in bent:
Rhodos-Tilos:
- Blue Star Ferries: 2 x per week (maandag en vrijdag)
- Dodekanisos Seaways: 2 minimaal 2 x per week (dinsdag en woensdag)
- SAOS Ferries: 2 x per week (maandag en donderdag)
Mogelijks zal er ook enkele malen per week en lokale ferry zijn vanuit Kamiros Skala.

Tilos-Astypaleia:
- Dodekanisos Seaways: 1 x per week (woensdag)
- Blue Star Ferries: 1 x per week (maandag)
- SAOS Ferries: 1 x per week (donderdag)

Maar zoals eerder gezegd, het blijft nog even wachten op het resultaat van de aanbesteding voor de gesubsidieerde routes. Dat lijkt me voornamelijk van belang voor de afvaarten van SAOS Ferries. Mijn persoonlijk idee is dat als ze geen gesubsidieerde route hebben ze wel eens uit Rhodos zouden kunnen verdwijnen.
Patrick's signatuur

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)