Het is bijna zo ver
Over exact 17 dagen is het zover, dan stappen we het vliegtuig op richting Kreta. 5 Jaar van letterlijk hobbelige paden naar onze zoektocht van een nieuwe thuis in het zuiden. Eentje van vallen en opstaan, van vreugde, tranen, teleurstellingen en zoveel ervaringen maar vooral een fantastisch avontuur. Het parcours daarvan heb ik in een blog geschreven, die eenmaal we gesetteld zullen zijn en wat tot rust gekomen zijn, de link daarnaar zal plaatsen.
Heel veel geluk op Kreta!
Veel succes up
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Veel succes en geluk op Kreta!
Καλώς ήλθατε στην Κρήτη μας! Big Grin
Benieuwd naar jouw blog.
Veel succes!
groet
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Heel veel plezier en geluk!
Heel veel geluk en succes !
Heel veel succes, plezier en geluk.
Ik kijk ook uit naar alles wat ik op jouw blog nog kan leren van jouw ervaringen!
Fijn dat het eindelijk zo ver is Ellie.
Heel veel geluk gewenst op Kreta.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
veel succes aldaar, ben benieuwd naar je blog .
Veel succes op Kreta!  zwaaivlag
Succes
Veel woonplezier op Kreta ! ??☀️
Dank u wel, tot hiertoe zeer drukke dagen , en het beste ooit dat we de definitieve stap gezet hebben

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)