Fodelianakis olijfolie                 
Op zoek naar kaart/poster van Griekenland met alle eilanden
Ik ben op zoek naar een kaart of poster van heel Griekenland waar alle eilanden en eilandjes op staan, dus ook de allerkleinsten met naam, liefst minimaal A3 formaat.
Ik zou het nl. leuk vinden om deze op te hangen en op ieder eiland(je) en plaats waar ik geweest ben, een Grieks vlaggetje o.i.d. te pinnen. Ik zie heel veel kaarten bij webwinkels op internet, maar de kleinere eilandjes staan er wel op, maar niet met naam. Een wegenkaart zou kunnen, maar die vind ik vaak weer te vol en te druk. Het mag ook in het Engels of in het Grieks zijn. Ik ga binnenkort op Corfu ook op zoek naar zo'n kaart of plattegrond, maar misschien weet iemand hier op het forum waar ik het kan vinden.
Alvast dank!
Is dit iets voor jou?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Nee, helaas, niet alle eilandjes worden daar vermeld. Ze staan er wel op, maar zonder naam. Maar toch bedankt voor het meedenken.
Misschien deze kaart van Anavasi voor aan de muur van 70 x 100 cm?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

(ik kan niet goed beoordelen of alle eilandjes met naam worden genoemd.)
Op deze staan alle eilanden met naam denk ik.

Patrick's signatuur

Dank jullie wel. Als ik binnenkort op Corfu niets vind, zal ik wellicht één van deze kaarten bestellen.
Of wat ik vond binnen je bedoeling valt kan je

r beoordelen Esther.
Je zal zelf iets moeten fröbelen, maar dat lijkt te doen.

Als het te lastig is zou ik kontakt opnemen met De Griekse Gids.
Op de kaart van De Griekse Gids zie ik al zeker 15 eilanden waar de naam ontbreekt. O.a. in de Ionische Zee en de Cycladen om er maar enkele uit pikken.
Patrick's signatuur

Dank voor het meedenken en meezoeken.
Ik ben een liefhebber van (heel) kleine Griekse eilandjes, waar ik dus ook graag naar toe ga, dus dan zou ik het leuk vinden als die ook op de kaart/plattegrond staan.
Over een paar weken zal ik Othoni bezoeken tijdens mijn verblijf op Corfu, en daar een nacht verblijven, en Othoni en de andere Diapontische eilanden staan op weinig kaarten met naam vermeld. Komende zomer ga ik o.a. naar Iraklia, en dat eilandje, en de andere Kleine Cycladen staan ook maar op maar weinig kaarten met naam vermeld.
Ik weet het, lastige opgave, maar dan ook wel weer een uitdaging deze 'queeste'. Tongue
(12 April 2024, 10:49)Esther Corfu schreef:

Ik ben een liefhebber van (heel) kleine Griekse eilandjes, waar ik dus ook graag naar toe ga, dus dan zou ik het leuk vinden als die ook op de kaart/plattegrond staan.
Over een paar weken zal ik Othoni bezoeken tijdens mijn verblijf op Corfu, en daar een nacht verblijven, en Othoni en de andere Diapontische eilanden staan op weinig kaarten met naam vermeld. Komende zomer ga ik o.a. naar Iraklia, en dat eilandje, en de andere Kleine Cycladen staan ook maar op maar weinig kaarten met naam vermeld.
Ik weet het, lastige opgave, maar dan ook wel weer een uitdaging deze 'queeste'. Tongue

Zie;Paperback Ontdek de Griekse eilanden van D Haitalis daar staan heel veel eilandjes in beschreven en zit ook een uitgebreide kaart bij
Staat te koop op Marktplaats voor 25 euro
(12 April 2024, 11:17)metaxa schreef:

(12 April 2024, 10:49)Esther Corfu schreef:

Zie;Paperback Ontdek de Griekse eilanden van D Haitalis daar staan heel veel eilandjes in beschreven en zit ook een uitgebreide kaart bij
Staat te koop op Marktplaats voor 25 euro

Bij Bol.Com is het boek 777 schitterende Griekse eilanden te koop ,een volledige gids met 81 kaarten van eilanden en 360 kleurenfoto,s
 ik heb ze allebei maar wil ze nog niet kwijt ,bij Bol.com 11 euro 30 wel tweedehands
Dank je wel Metaxa, ik heb dat boek meteen besteld! Ben benieuwd! Static
Goede prijs ook, want overal zag ik het boek duurder.
(12 April 2024, 13:52)Esther Corfu schreef:

Dank je wel Metaxa, ik heb dat boek meteen besteld! Ben benieuwd! Static
Goede prijs ook, want overal zag ik het boek duurder.
Ik heb hier nog een kast vol met boeken over Griekenland ,want mijn vrouw  kocht regelmatig boeken bij de 
kringloopwinkel voor een paar euro ,en daar zaten ook wel eens griekse boeken tussen, misschien daar eens
kijken Esther ,je weet maar nooit Wink
Misschien is dit wat. Heb je gelijk een lijst.

Dank je wel Cors, dit komt het dichtst in de buurt van wat ik zoek. Ook nog keuze uit Griekse namen en Duitse namen.
Met wat knippen en plakken is hier wel wat moois van te maken. Euxaristo poli!
En Metaxa, ik heb het boek '777 schitterende Griekse eilanden' ook al binnen, geen geschikte overzichtskaart, maar wel een prachtig boek! Dank je wel voor de tip!

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voortdurend op zoek naar deze boeken Ger 6 4.674 07 February 2016, 00:37
Laatste bericht: iakovos
  Op zoek naar websites en blogs oriste 3 4.784 12 August 2010, 08:33
Laatste bericht: Ger
  Op zoek naar vertaalde Griekse boeken marinus 2 4.502 20 December 2009, 12:26
Laatste bericht: marinus

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)