Discussies: 22
Waarderingen:
14
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:
Hoi, welke ervaringen en aanbevelingen hebben jullie betreffende een woning en autoverzekering in Kreta. De verkoper van de auto kwam met een ingewikkelde uitleg van de auto voorlopig te verzekeren en dan nogmaals veranderen en woningverzekering erbij te nemen. Het lijkt ons praktischer en beter om een gezamenlijke verzekering te nemen voor auto en woning.
Discussies: 104
Waarderingen:
33
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:
Het is belangrijk dat,bij een aanrijding,iemand van de verzekering ter plaatse komt. Zeker wanneer er een buitenlander betrokken is,zal de politie heel snel het verhaal ten nadele van de buitenlander opschrijven. Daarbij zijn heel veel Grieken/kretenzers niet verzekerd. Ik heb dit zelf meegemaakt. Dankzij de snelle aanwezigheid van de verzekeringsman werd het fantasieverhaal van de tegenpartij expositie snel ontkracht.
Discussies: 3
Waarderingen:
5
Ik woon in: Borsbeek/ Loutra
Ik ben momenteel in:
Wij hebben onze woning verzekerd via Insuranceline in Rethymnon, verzekering van Generali, en John spreekt perfect Engels, ook heel behulpzaam om eventuele wijzigingen aan te brengen in de polissen.
Discussies: 22
Waarderingen:
14
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:
02 May 2024, 15:30
(Dit bericht is bewerkt op: 02 May 2024, 15:32 door Ellie69.)
Dank je wel iedereen voor de feedback, het zijn super drukke dagen sinds onze aankomst vandaar de late reactie. Is het inderdaad zo dat voor een woningverzekering de inboedel maar tot een bepaalde waarde verzekerd kan worden