Grieksegids nieuws     
Boekenmarkt met Griekenland gerelateerde boeken in Middelburg
Dag allemaal! Op 5 mei is er weer een grote boekenmarkt in Middelburg (op de Markt), waar wij ook weer staan met onder meer een grote collectie boeken over Griekenland, geschreven door Griekse auteurs of zich afspelend in Griekenland. Naast de boeken in het Nederlands hebben we ook een klein aantal boeken in het Engels en een groot aantal boeken in het Nieuwgrieks. En natuurlijk wat kookboeken en reisboeken. En een aantal (wat oudere)
lesboeken voor wie zich het Grieks eigen wil maken. 

De markt is van 10 tot 17 uur. Wie is er in de buurt?  Wink

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Ik natuurlijk!  Big Grin Big Grin

Corry, kan je het exemplaar van Victoria Hislop "Zij die geliefd zijn" voor mij reserveren? 
Groetjes, Johan.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Hoi Johan, het spijt me maar ik heb vrijwel direct na plaatsing op m'n Facebookpagina een verzoek gekregen van iemand die ook vaak komt om het te reserveren. Mocht ze er toch vanaf zien, hou ik het uiteraard voor jou. En zal blijven uitkijken naar het boek. 
Ik heb wel ook nog een exemplaar van Kostas Charitas bemachtigd die je misschien nog niet hebt: Het late journaal. Ik heb ook Zelfmoord van Che gevonden, maar die heb je denk ik al (had ik ook vorig jaar). 

Groetjes, Corry
(01 May 2024, 09:46)Corry schreef:

Hoi Johan, het spijt me maar ik heb vrijwel direct na plaatsing op m'n Facebookpagina een verzoek gekregen van iemand die ook vaak komt om het te reserveren. Mocht ze er toch vanaf zien, hou ik het uiteraard voor jou. En zal blijven uitkijken naar het boek. 
Ik heb wel ook nog een exemplaar van Kostas Charitas bemachtigd die je misschien nog niet hebt: Het late journaal. Ik heb ook Zelfmoord van Che gevonden, maar die heb je denk ik al (had ik ook vorig jaar). 

Groetjes, Corry

Hoi Corry, geeft niks hoor! Van Kostas Charitas heb ik beide al hoor! Ik kom gewoon weer lekker snuffelen zondag, tot dan!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Hoi Corry,

Leuk dat je zondag weer op de boekenmarkt staat! Wij komen beslist even kijken of er iets voor ons bij zit.

Groetjes en tot dan.

Tineke en Jaap
(03 May 2024, 19:27)Xristina B schreef:

Hoi Corry,

Leuk dat je zondag weer op de boekenmarkt staat! Wij komen beslist even kijken of er iets voor ons bij zit.

Groetjes en tot dan.

Tineke en Jaap

Hoi Tineke en Jaap, leuk dat jullie ook weer komen! Het lijkt qua weer een redelijk mooie dag te worden. Wij hebben er zin in!

Groetjes en tot zondag,
Corry

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Opruiming Grieks gerelateerde tijdschriften Ger 2 957 17 March 2024, 12:24
Laatste bericht: Ger
  Boekenmarkt 7 mei in Middelburg Corry 3 1.894 07 May 2023, 19:54
Laatste bericht: JohanV
  Boekenmarkt in Middelburg 1 mei Corry 2 2.402 01 May 2022, 23:32
  Boekenmarkt in Middelburg 21 augustus Corry 5 2.586 28 April 2022, 10:01
Laatste bericht: Xristina B
  Boekenmarkt Middelburg 5 mei Corry 2 2.042 05 May 2019, 10:44
  6 mei boekenmarkt met Griekenlandboeken in Middelburg Corry 2 2.323 28 April 2019, 12:20
Laatste bericht: Corry
  Vakantieleesdoos met acht boeken Corry 2 2.100 12 May 2018, 09:12
Laatste bericht: Nanny
  Boekenmarkt Middelburg = 7 mei 2017 Corry 1 2.555 06 May 2017, 20:18
Tongue Voor de lezers: 1 mei boekenmarkt in Middelburg Corry 14 7.455 29 April 2017, 22:12
  morgen boekenmarkt Middelburg #Griekenlandboeken Corry 6 5.659 02 May 2015, 19:56

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)