Boeksets Nieuwgrieks - Nederlands
Sinds een aantal jaren verzamel ik setjes van boeken in Nieuwgrieks en Nederlands. Voor mensen die het Grieks redelijk machtig zijn, maar toch steuntje in de rug willen. Het is dus hetzelfde boek, zodat je steeds het Nederlands erbij kan houden. 
Ook komende boekenmarkt neem ik weer enkele setjes mee, dit keer alleen thrillers zoals o.m. deze:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Niet in de buurt van Middelburg zondag en wel belangstelling voor zo'n setje? Stuur me dan gewoon een berichtje.
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Wat een goed idee, Corry ! Helaas woon ik niet in de buurt anders was ik graag langsgekomen op de boekenmarkt. Veel plezier en succes

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boek over Kazantzakis in het Nieuwgrieks Corry 0 1.891 28 December 2016, 23:06
Laatste bericht: Corry
  Boeken in het Nieuwgrieks aangeboden Corry 3 3.004 27 November 2016, 14:36
Laatste bericht: Corry
  Werkwoorden in vorm - Nieuwgrieks Pondikia 0 1.869 12 October 2016, 00:21
Laatste bericht: Pondikia
Exclamation woordenboek Nieuwgrieks-Nederlands Anna-Maria 31 17.434 03 December 2015, 15:45
Laatste bericht: Jorik

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)