Fodelianakis olijfolie                 
Nieuw lid
Hallo allemaal, kalispera,

Wat een leuke pagina is dit! Dat had ik eerder willen ontdekken…
Ik ben Monique, 49 jaar en verliefd op Griekenland. Vrijwel iedere zomer ben ik er te vinden.
Vorig jaar ben ik voor het eerst gaan eilandhoppen en dat is zeer goed bevallen, ik deed Kalymnos, Astypalea en Kos. De eerste twee zitten in mijn hart, wat een pareltjes!! Kos vond ik minder, ik was er al twee keer geweest maar het vliegveld zat er nu eenmaal.
Komende zomer ga ik naar Rhodos, ooit mijn eerste vakantie zonder ouders, meer dan het strand en de bar street heb ik toen niet gezien, nu terug om te kijken wat Rhodos allemaal te bieden heeft.

Verder ben ik op Kreta, Lesbos en Zakynthos en Kos dus geweest. Nog heel veel te ontdekken dus.
[Afbeelding: welkom.png]

Welkom op Oríste Monique, leuk dat je je meteen even hebt voorgesteld.
Verliefd op Griekenland? Dan zit je zeker goed hier in ons gezellige en informatieve Kafeneion Smile
Héél veel lees- en schrijfplezier op Oríste!
En mocht je nog leuke tips, verhalen, foto's of andere interessante hebben, dan houden we ons hier uiteraard aanbevolen up
welkom Monique , als je verliefd bent op Griekenland zit je hier op de juiste plaats. We zijn met zen allen zot van griekenland, en delen graag onze ervaringen en helpen elkaar met tips.
Ikzelf heb hier al veel info gevonden, dus als je vragen hebt stel ze maar , en heb je leuke ervaringen en of foto's post maar, zoiets zien we graag.
Zelf heb ik veel eilanden bezocht en elk jaar probeer ik een nieuwe bestemming te doen , in augustus wordt het Folegandros en Milos en morgen gaan we een weekje naar ons favoriete eiland : Lesbos.
Ps. Astypalea saat ook nog op mijn verlanglijstje.

Dirk

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)