Grieksegids nieuws
...je Oríste ook op deze manier kan ondersteunen?
Behalve een financiële ondersteuning zijn donaties in een hardware vorm ook van harte welkom. Bijvoorbeeld in de vorm van een cadeaubon zoals de VVV deze uitgeeft. Veel winkelketens in NL kennen soortgelijke "bonnen". Of dat in België en Duitsland ook het geval is weet ik niet.
Als dat het geval is: ook deze zijn vast welkom bij Ger. Hij woont namelijk in de grensregio van beide andere landen.

Niet te vergeten, velen van ons hebben ze onder handbereik: de "koffiepunten" van DE! Ook deze zijn welkom! Spaar ze op en maak Ger en ons allen blij.

Ook op deze manier help je Ger mee ons allen te kunnen blijven voorzien van dagelijkse info.

Lees je dit als gast? Jou bijdrage is ook van harte welkom. 

Voor gedetailleerde info en vragen over het hoe gaat dat klik je -->
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

.

(Gister deed ik een soortgelijke melding in de draad over Orístes 15 jarige jubileum. Later bedacht ik me dat velen dat bericht waarschijnlijk al lazen en mijn melding niet meer onder ogen krijgen; vandaar.)

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)