Accommodaties in Votsalakia
Ik had hier op het forum gelezen dat je in Votsalakia, net als bv. in Petra op Lesbos, strand hebt met tavernes erbij, waar je dan tussen de middag kunt lunchen. Daar ben ik voorstander van en Petra heb ik nu wel gezien. 

Nu ben ik aan het kijken voor accommodaties maar dat valt al niet meer mee in september. 
Zijn er mensen met tips? Ik wil wel een pakketreis want de tickets naar Samos zijn zo duur dat los boeken geen optie is. 

En is alles nog wel open als je rond 15 september gaat?
Vito,

Wij zijn diverse keren op Votsalakia geweest en hebben goede ervaringen met:
Appartementen Evagelistria
Appartementen Nicolas
Zijn bij Sunweb te boeken. Sunweb heeft trouwens nog meer accommodaties op Votsalakia.

Beide genoemde complexen zijn kleinschalig en van dezelfde zorgzame familie.
Zijn op loopafstand naar het strand en kan je bij Taverne Chester zo het strand op. Bij Chester kan je zelfs eventueel op een strandbedje gaan als je dat zou willen.
In de omgeving zijn diverse tavernes waar je kan eten als je dat wilt.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Bij Sunweb zijn alleen nog White Rock en Sunflowers beschikbaar in de tijd dat ik wil.
Bij TUI Pelagos en bij Corendon Panorama, Albatross en Pavlis.

Ken je die accommodaties toevallig ook?

Edit: ik ga alleen en dan zijn de mogelijkheden sowieso beperkter.
(18 May 2024, 08:47)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Bij Sunweb zijn alleen nog White Rock en Sunflowers beschikbaar in de tijd dat ik wil.
Bij TUI Pelagos en bij Corendon Panorama, Albatross en Pavlis.

Ken je die accommodaties toevallig ook?

Edit: ik ga alleen en dan zijn de mogelijkheden sowieso beperkter.
Misschien zit hier wat bij Holidu Samos ??
Vito,

Op je vraag :  En is alles nog wel open als je rond 15 september gaat?

Ik ben zelf twee jaar terug daar geweest eind september en er is daar dan nog best wel veel open. Ook in oktober ben ik er wel eens geweest en was er ook genoeg open maar wel minder.

De andere accommodaties die je noemt ken ik alleen van naam en uit de boeken. Ik kan je daar niet veel over vertellen. Wij zijn vaker met Sunweb geweest en moet eerlijk zeggen dat dat best is bevallen. Geen klachten. Helaas was er geen hostess van Sunweb en gaat alles online wat ik niet fijn vind. Persoonlijk contact is altijd beter.

Over alleen reiziger vind ik Sunweb niet fijn. Doen daar weinig voor en betaal je ook de hoofdprijs.   Dodgy

Ben zelf een paar keer alleen geweest en gaat waarschijnlijk in september weer even alleen voordat de donkere winter hier in Nederland weer begint  Confused !
Meestal kijk ik wat op internet of boek een vlucht en accommodatie apart.
---
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Samos accommodaties Bowie 1 1.735 31 October 2022, 14:53
Laatste bericht: metaxa
  Samos - Votsalakia - App. Evagelistia Martino 4 4.483 07 July 2017, 23:10
Laatste bericht: Martino
  vraag Votsalakia Zorbathagreek 12 7.511 23 May 2012, 17:37
Laatste bericht: coko55

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)