Incheckbalie Aegean - air op vliegveld Athene
(05 July 2024, 11:36)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

(05 July 2024, 10:56)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Je weet half niet wat voor ellende wij hebben gehad gisteren.

Heb je uiteindelijk iets gevonden, Martino?

Ik had gebeld naar Peri's Hotel apartments die zou ons nog terugbellen.
Later stonden wij aan de balie van Aegean op Athene en die boden ons een hotelkamer aan, op dat moment belde ook Peri's Hotel apartments terug dat zij ook een kamer hadden voor ons. Peri's hebben wij toen bedankt en hebben de kamer van Aegean die ons werd aangeboden genomen.

Helaas heb ik de hele avond getracht contact te krijgen met Transavia via de telefoon en de chat. Ik was daar al mee begonnen toen wij zelfs nog op Kythira waren en ik het aan zag komen dat wij daar niet op tijd weg zouden gaan door de vertraging van Aegean. Op een gegeven moment had ik iemand aan de telefoon en die wist niet hoe dit af te handelen en zou ons nog terugbellen. Helaas hebben ze dat dus nooit gedaan. Ook op de chat reageerde men niet. Wij zijn behoorlijk teleurgesteld in Transavia  Angry !
Ik heb die avond twee zeer dure tickets gekocht zodat wij vrijdag nog naar huis konden. 

Wij hebben dit gelukkig nog nooit meegemaakt en zit nu met erg veel kosten en weet eigenlijk niet of en bij wie ik dat kan verhalen.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
(07 July 2024, 07:45)Martino schreef:

(05 July 2024, 11:36)Patrick schreef:

(05 July 2024, 10:56)Martino schreef:

Je weet half niet wat voor ellende wij hebben gehad gisteren.

Heb je uiteindelijk iets gevonden, Martino?

Ik had gebeld naar Peri's Hotel apartments die zou ons nog terugbellen.
Later stonden wij aan de balie van Aegean op Athene en die boden ons een hotelkamer aan, op dat moment belde ook Peri's Hotel apartments terug dat zij ook een kamer hadden voor ons. Peri's hebben wij toen bedankt en hebben de kamer van Aegean die ons werd aangeboden genomen.

Helaas heb ik de hele avond getracht contact te krijgen met Transavia via de telefoon en de chat. Ik was daar al mee begonnen toen wij zelfs nog op Kythira waren en ik het aan zag komen dat wij daar niet op tijd weg zouden gaan door de vertraging van Aegean. Op een gegeven moment had ik iemand aan de telefoon en die wist niet hoe dit af te handelen en zou ons nog terugbellen. Helaas hebben ze dat dus nooit gedaan. Ook op de chat reageerde men niet. Wij zijn behoorlijk teleurgesteld in Transavia  Angry !
Ik heb die avond twee zeer dure tickets gekocht zodat wij vrijdag nog naar huis konden. 

Wij hebben dit gelukkig nog nooit meegemaakt en zit nu met erg veel kosten en weet eigenlijk niet of en bij wie ik dat kan verhalen.
Reisverzekering??
Ik vrees dat je dit bij niemand kunt verhalen omdat de vertraging gebaseerd was op extreme weersomstandigheden. Anders bij de maatschappij waar je de vertraging opliep, dat is zo te lezen Aegean.
Metaxa heeft in die zin wel gelijk dat het jammer is dt je bij 2 verschillende maatschappijen hebt geboekt. Als je dit allemaal in 1 ticket via Aegean had geboekt, waren zij er ook verantwoordelijk voor geweest om je weer thuis te krijgen, zo nodig met overnachting.
(07 July 2024, 15:26)Vito schreef:

Ik vrees dat je dit bij niemand kunt verhalen omdat de vertraging gebaseerd was op extreme weersomstandigheden. Anders bij de maatschappij waar je de vertraging opliep, dat is zo te lezen Aegean.
Metaxa heeft in die zin wel gelijk dat het jammer is dt je bij 2 verschillende maatschappijen hebt geboekt. Als je dit allemaal in 1 ticket via Aegean had geboekt, waren zij er ook verantwoordelijk voor geweest om je weer thuis te krijgen, zo nodig met overnachting.

Er is natuurlijk ook veel verandert  ,wij zijn met Transavia naar Kythira - Chios en Skyros gevlogen ,maar dat gaat door de grotere vliegtuigen
al jaren niet meer ,dus moet het via Athene of Kalamata wat Kythira betreft
Athene - Kythira, vice versa, gaat prima met Aegean/Olympic en Sky express.
Vluchten Kalamata - Kythira, vice versa, zijn er helaas niet.
In het seizoen komt er ook een vliegtuig uit Tsjechië, maar dat is dan wel een hele grote omweg.
(08 July 2024, 09:20)rolf1 schreef:

Athene - Kythira, vice versa, gaat prima met Aegean/Olympic en Sky express.
Vluchten Kalamata - Kythira, vice versa, zijn er helaas niet.
In het seizoen komt er ook een vliegtuig uit Tsjechië, maar dat is dan wel een hele grote omweg.

Door de lucht gaat niet van Kalamata naar Kythira maar wel over land en met de ferry van Neapolis naar Kythira

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean vluchten Eindhoven Athene Nanny 18 3.585 28 May 2022, 13:55
Laatste bericht: Patrick
  info vliegveld Zaventem Arthur 9 3.821 23 October 2017, 13:45
Laatste bericht: Patrick
  Ryan Air hogere prijzen? Arthur 38 11.240 08 October 2017, 09:30
Laatste bericht: Arthur
  Trein van vliegveld naar Kiato Karidiès 0 1.650 16 May 2017, 09:16
Laatste bericht: Karidiès
  Air Berlin overname door Alitalia siepke 4 4.392 18 April 2014, 12:56
Laatste bericht: Xandrios
  Olympic Air schrapt ATH-AMS-ATH vanaf 25/03 Sylvia 70 58.156 23 October 2013, 19:07
Laatste bericht: Maraki
  Air Berlin - Adventskalender met kortingen Ger 2 3.186 09 December 2012, 21:40
Laatste bericht: xristina
  Ryan air komt weer naar Kos&Rhodos Nanny 6 5.041 03 December 2012, 21:02
Laatste bericht: Nanny
  Charters Air Berlin 2013 ElsR 3 3.288 08 November 2012, 19:05
Laatste bericht: ger64

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)