Tijdschrift Lychnari
#1
Beste Oriste-vrienden,
Ik ben nog maar kort binnen en ben driftig aan het rondstruinen op deze plezierige site. Gezellig en heel veel info. Ik weet echter niet of mijn bericht als "nieuwe discussie" moet worden geopend. Het wordt dan redelijk onoverzichtelijk, lijkt me. Beste "mijnheer" Ger, corrigeer het alsjeblieft. Toch vond ik het nodig om jullie te wijzen op een tijdschrift, waar ik al ruim 20 jaar een abonnement op heb en me nog altijd heel goed bevalt. Het is niet commercieel, maar wordt uitgegeven onder verantwoordelijkheid van een stichting. Het niveau van dit blad is naar mijn mening hoog met bijdragen van topauteurs. Van huidig grieks nieuws, prachtige reportages, koken, boeken, muziek, nuttige links, cursussen naar leuke colums. Verschijnt 5 keer per jaar en omdat er weinig, maar nuttige, advertenties in staan is het dus relatief duur. In de betere boekhandel is het los te koop. Kijk er in ieder geval eens in. Je wordt er hebberig van. Titel: Lychnari, verkenningen in het Griekenland van nu. Voor een indruk de website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Het verbaasde me, maar ik kon het in de veelheid van info op deze site, nog niet vinden, vandaar. Corrigeer me als het anders is. Groet, Cor.
Quote
#2
[Afbeelding: Lychnari+1.jpg]

Beste "mijnheer" ;) Cor,
Ik heb zojuist de uitstekende zoekfunctie op dit forum gebruikt en, inderdaad, niets over deze voor velen bekende website gevonden.
Merkwaardig omdat Lychnari ons al jaren over de laatste nieuwtjes en wetenswaardigheden uit Griekenland op de hoogte houdt.

Schande ook dat er zelfs op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




niets over te vinden was. Wás inderdaad want ik heb de link natuurlijk meteen toegevoegd.

Fijn dat je ons als Oriste- forumlezers nog eens op Lychnari attendeerde.

Ik heb je berichtje wel even verhuisd naar de rubriek
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Nogmaals bedankt voor je tip Cor!

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oude nummers Lychnari aangeboden Corry 0 1.172 05 March 2023, 22:29
Laatste bericht: Corry
  Lychnari winter 2021 is uit! Ger 0 1.264 11 December 2021, 12:19
Laatste bericht: Ger
  Lychnari winter 2020 / 2021 komt eraan! Ger 0 1.733 30 November 2020, 16:40
Laatste bericht: Ger
  Oude Lychnari's Angeliki 0 1.015 11 January 2020, 12:54
Laatste bericht: Angeliki
  De nieuwste Lychnari verschijnt binnenkort Ger 1 1.781 07 January 2020, 19:58
Laatste bericht: Ger
  Sponsortip: Ken je het Griekse tijdschrift Lychnari al? Ger 4 3.104 27 December 2018, 14:17
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Lychnari Doraki 3 2.515 21 July 2018, 17:46
Laatste bericht: Doraki
  Lychnari oPetros 1 1.914 30 December 2017, 18:28
Laatste bericht: oPetros
  Lychnari Cor Nieuw Vennep 1 2.124 02 September 2017, 17:24
Laatste bericht: Cor Nieuw Vennep
  Lychnari ook online? Ger 3 3.027 23 March 2016, 21:36
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)