Grieksegids nieuws     
Film griekstalig met subs
#1
Hallo allemaal,
Ben op zoek naar Griekstalige films met nederlandse/engelse of duitse subs. (srt-bestand)

Wie kan me een goede torrentsite geven waar ik deze kan vinden?

alvast bedankt.

groeten,
Will
Quote
#2
Heb je deze topic al eens gelezen Will?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Hier vindt je al heel wat films die je daar ook kunt downloaden. De .srt-bestanden ervoor vindt je doorgaans op de bekende .srt-sites.

Ook hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





vindt je heel wat films.

Bekijk ook deze site eens:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





behalve veel muziek vindt je er ook heel wat Griekse films.

Ik neem aan dat je de bekende subtitles-sites wel kent?

Ik geef toe, het is soms even zoeken maar ik heb tot nu toe bij vrijwel alle Griekse films wel een Engelse .srt gevonden. Soms ook Duitse en in een enkel geval zelfs Nederlandse.

Tip: kijk eerst naar de Engelse titel van zo'n film. De kans dat je een engelse subtitle vindt wordt dan absoluut groter.

Succes,

Ger
Quote
#3
Bedankt Ger,
ga hier zeker verder zoeken

groeten
Will
Quote
#4
Graag gedaan Will,

Heb jij al veel Griekse films op deze manier verzameld? Voor mij is het een beetje uit de hand gelopen hobby, erg leuk om te doen. Er gaat wel veel tijd inzitten en veel films heb ik nog niet eens kunnen bekijken.
Ben je op zoek naar een bepaalde Griekse film of zoek je algemeen het www af?

Ger
Quote
#5
Hallo ger,

Het gaat me hoofdzakelijk om de griekse taal onder de knie te krijgen.
Maar heb dan nog wel de nederlandse ondertiteling nodig.

groeten
Will
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)