Ger van harte gefeliciteerd
Via deze weg wil ik onze moderator van deze prachtige site feliciteren met zijn verjaardag, dus bij deze Ger nog vele jaren in een goede gezondheid.
χρόνια πολλά Ger!
Goedemorgen Ger

van mij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je nog jaren door mag gaan met dit forum.
Enne... hoor je ook bij de groep last minute boeker die ons koude kikkerlandje verruilen voor het land van dit forum ?
Groetjes Dik
Een gelukkige verjaardag Ger. Geniet van een prachtige dag.
Gefeliciteerd met je verjaardag Ger! Voor mijn gevoel gaan de jaren steeds sneller, lijkt alsof ik je "gisteren" nog gefeliciteerd heb! Wij vertrekken vannacht naar Kalamata, we drinken er morgen één (of meer) op je verjaardag! Fijne dag!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Een fijne dag Ger en op naar de volgende verjaardag.

Cors
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ger,dat er nog maar vele mogen volgen in goede gezondheid!Leuke dag met iedereen die het met je viert en proost!
Gefeliciteerd Ger. greeksmiley2
Ook van mij χρόνια πολλά Ger. sirtaki
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Hoi Ger van harte gefeliciteerd en nog vele gelukkige jaren in goede gezondheid toegewenst.

Hartelijke groet,

Dick
Ook uit het buurland wens ik: Gratuliere zum Geburtstag und hoffentlich noch viele Jahre auch als Moderator
Ook van mij hartelijke gelukwensen, Ger.
In gedachten hef ik een gekoeld glaasje Barbayanni Ouzo op jouw gezondheid. En we hopen dat je nog heel lang dit leerrijk en gezellig kafeneion wil/kan runnen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Gefeliciteerd Ger! Fijne dag!
Van Harte Gefeliciteerd Ger
Van harte gefeliciteerd Ger.
Hele fijn dag gewenst.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Gelukkige verjaardag Ger!!!
Geniet van je dag!!!
Van harte Ger, nog een fijne avond! zwaaivlag
Ger, nog net op tijd...Alsnog Gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne nacht!
Happy Birthday  zwaaivlag
Wel een dag te laat, dus met terugwerkende kracht: Ger, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ha die Ger,

Beter laat dan nooit: nog van harte gefeliciteerde je verjaardag en ik wens je nog heel veel jaren in goede gezondheid toe.
Ontzettend bedankt voor alle leuke felicitaties en berichtjes naar aanleiding van mijn verjaardag, zowel hier op het forum als ook via WhatsApp en email.
En ik ontving zelfs een extra donatie voor Oriste, wat een superleuke geste.

Mede door al die hartverwarmende aandacht heb ik gisteren een top-verjaardag gehad.

Bedankt allemaal!

Perfektbedankt
Ger, nog van harte gefeliciteerd. Beter laat dan nooit Wink

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ger….. van harte Japio 33 3.636 17 June 2021, 10:21
Laatste bericht: frank65
  Verjaardag Ger van Waal Els Cuijpers 45 6.685 17 June 2020, 19:22
Laatste bericht: Marpau
  Ger van Harte gefeliciteerd Japio 29 9.266 15 June 2018, 19:44
Laatste bericht: kokino17
  Gefeliciteerd met 3000 leden Karidiès 1 1.967 30 October 2016, 21:30
Laatste bericht: Ger
  Verjaardag van onze moderator Ger Els Cuijpers 27 14.782 14 June 2015, 20:03
Laatste bericht: Erwin
  Ger van harte gefeliciteerd djdakman 2 3.012 15 June 2010, 07:47
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)