Blue Caves en scheepswrak
Hallo ,

Wij zijn een bejaard koppel en willen gaarne de Blue Caves en het scheepswrak bezichtigen in Zakynthos . Kan er mij iemand een maatschappij aanbevelen die met een kleine boot die tour doet en dan zonder zwem stops want iedere maatschappij die ik heb opgezocht last zwemstops en dat is niet aan ons besteed .

Theo
Ik denk dat, wanneer je gewoon naar Porto Vromi rijdt en daar een bootje huurt, vervolgens de schipper gewoon vraagt om geen zwemstop te maken, dit wel goed komt. Zou volgens mij geen al te groot probleem mogen geven.
Ik bevind mij in Loukerata , 6km verwijderd van Lixouri . Welk is van daar uit de beste verbinding naar Zakynthos ?
(08 July 2024, 13:56)Theodore schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Ik bevind mij in Loukerata , 6km verwijderd van Lixouri . Welk is van daar uit de beste verbinding naar Zakynthos ?
Oh jullie zitten op Kefalonia! Dat maakt het wel wat moeilijker. Wij hebben dat jaren geleden in de andere richting gedaan. Dus van Zakynthos (Agios Nikolaos) naar Katelios. Ik weet wel niet of die verbinding nu nog bestaat. Misschien kan je wel van Katelios haven naar de Blue Caves en Navagio beach. Jullie weten dat je daar nu niet meer op mag?
Het is wel een redelijk tripje wat jullie te wachten staat, Lixouri > boot > Argostoli > auto > Katelios > boot > Agios Nikolaos > auto > Porto Vromi > boot Blue Caves & Navagio beach. Misschien dat ze nu ook wel vanuit Agios Nikolaos naar de twee bestemming varen zodat je het tripje naar Porto Vromi kan uitsluiten.
Toevallig, ook in het D-GR-forum:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Daar heb ik de juiste informatie gevonden . Bedankt .
(08 July 2024, 21:41)JohannesGR schreef:

Toevallig, ook in het D-GR-forum:

Dezelfde Theo dus... Big Grin

Jaaaaaaaaa, natuurlijk is het Pessada en niet Katelios! Was dan ook alweer meer dan 25 jaar geleden dat we dat gedaan hebben van Agios Nikolaos naar Pessada. 
Hier vertrekken we met de boot van Zakynthos naar Kefalonia. 

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Scheepswrak navagio Beach metaxa 16 7.092 29 May 2024, 15:47
Laatste bericht: knokkie

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)