Discussies: 2
Waarderingen:
0
Ik woon in: Rijen (NB)
Ik ben momenteel in:

18 February 2011, 23:32
(Dit bericht is bewerkt op: 18 February 2011, 23:38 door xenga.)
Ik heb de liedjes beluisterd, maar helaas Griekenland gaat het niet maken dit jaar. De enige twee die redelijk goed zijn, naar mijn mening, en waar Europa op zou kunnen stemmen zijn Valanto Tryfonos en Nikki Ponte. Maar ook deze twee nummers zijn niet goed genoeg. Goede zangeressen, dat wel, maar het nummer van Valanto Tryfonos heeft teveel elementen vergelijkend met Celine Dion en het nummer van Nikki Ponte is teveel pop uit de 90's en dat is geweest. Niet vernieuwend dus. En de rest ........ mwah, niet mijn ding. Stevige rock blijft niet hangen bij het grote publiek, hoewel ......uitzonderingene bevestigen de regel. Destijds die lelijke lui uit Finland bij voorbeeld. We zullen zien. Ik geef Ierland dit jaar weer meer kans.
Discussies: 2
Waarderingen:
0
Ik woon in: Rijen (NB)
Ik ben momenteel in:

Ik denk niet dat GR hiermee hoge gooien gaat gooien. Laten we het beste er van hopen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik vrees met grote vreze. Hij zal wel eindigen in de grote middenmoot, denk ik. Het is geen doemdenken van me, zo zit ik niet in mekaar, maar ben wel realistisch.