Tip gezocht voor jaarwisseling
Wie heeft er een leuke tip om een paar dagen rond de jaarwisseling in Noord Griekenland door te brengen? We zijn van plan om van 26-12 t/m 04-01 naar Griekenland te gaan. We vliegen op Thessaloniki (jippie met aegean) en willen zeker een paar dagen in Thessaloniki doorbrengen, maar dachten dat het wellicht leuker is om een mooi/speciaal plekje te zoeken voor de jaarwisseling. Wij zijn geen feestbeesten, houden van de natuur (ook in de winter en kou) en van lekker eten en drinken. Wie heeft er een tip voor een mooi hotel op een bijzondere plek?
Of als er iemand een goede tip weet voor een leuke belevenis van de jaarwisseling in Thessaloniki zelf dan is dat ook welkom en dan gaan we eerst een paar dagen ergens anders heen.

Alle tips, ideeën en ervaringen omtrent de jaarwisseling hoor ik graag!
Ga eens rondkijken in Epiros. Genoeg te vinden op internet.
Nieuw plan  Big Grin Toch maar op Athene vliegen en dan naar de Peloponnesos, geeft toch wat meer mogelijkheden.
Open vraag blijft staan; wie heeft dit ook al eens gedaan en heeft leuke tips.
Wij zijn rond e Kerst wel eens op Rhodos geweest in Rhodos-stad. Geweldig, lagen ook nog mensen op het strand.
Mooie oude ridderstad. Echt een aanrader.
Als je dan toch op de Peleponnesos bent, raad ik je Kythira aan. Een heerlijk rustig eiland waar je kunt genieten van de prachtige natuur om je heen. Informeer eens bij Albert en Anita van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

of bij Frank van Weerde van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

. zij kunnen je vast verder helpen.
Ik heb vorig jaar de jaarwisseling doorgebracht in Nafplio. Op zich gebeurde er daar niet heel veel op oudejaarsavond, maar het was er de 10 dagen dat ik er was erg mooi weer, en ik heb mij prima vermaakt in Nafplio en omgeving. Veel Grieken uit Athene kwamen in die periode een paar dagen naar Nafplio, dus het was er erg levendig en gezellig. Alles was open en ik heb op de e-bike de omgeving verkend, o.a. Mycene en Tolo, en met de bus naar Epidavros.
Dankjewel Esther voor de tip! Het plan is nu geworden, 1 nachtje oud korinthe (ivm late aankomst vlucht Athene), dan 4 nachten Nafplio, 4 nachten Kalamata en afsluiten met 1 nachtje Athene.
Tickets zijn geboekt (mooie aanbieding van sky express), we hebben er zin in.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)