Griekenland Magazine Herfst 2024 is verschenen
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Griekenland Magazine schreef:Het was weer een bloedhete zomer in Griekenland en Cyprus, waarbij de bosbranden helaas niet uitbleven. Ook onze reporters moesten zich voor nieuwe verhalen in het zweet werken, maar kwamen weer met de mooiste verhalen voor Griekenland Magazine terug. Inmiddels maken we ons weer op voor de herfst, samen met het voorjaar misschien wel de mooiste periode om Griekenland en Cyprus te bezoeken.

We beginnen deze keer met een grote reportage over het zoet van Pilion. Lyrisch beschrijft Gerard Knolhoff zijn liefde voor dit deel van Griekenland. Uitvalsbasis is hierbij het dorpje Milies, verscholen in de frisse, groene heuvels van Pilion, met een adembenemend uitzicht op de Pagasitische Golf.........
Lees
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

meer over de inhoud van deze editie.

Met in deze editie onder andere:
Arrow Het zoet van Pilion: EEn week in een Grieks paradijs (8 pagina's)
Arrow GM Antiek toerisme door Daniëlle Slootjes
Arrow So long Marianne - In het Hydra-spoor van Leonard Cohen
Arrow Vrouwen voorop in Athene - Geëngageerd museum voor moderne kunst EMST (8 pagina's)
Arrow GM in de ban van: Eiland der ellende door Mario Molegraaf
Arrow De andere kant van Lefkas (8 pagina's)
Arrow GM column: Niki Marangou door Kees Klok
Arrow Agrotoerisme op Kreta - Boer zoekt toerist
Arrow GM column: Konaki door Kees Klok
Arrow GM culinair: Culinaire reis door Griekenland: De nieuwe aroma's van Steven Beltjes
Arrow De inmiddels overbekende Griekenland Magazine Puzzel
Arrow Monumenten van natuur: Deel 19 - Nationaal park Oost-Macedonië - Thracië
Arrow Evros - waar natuur en cultuur elkaar ontmoeten (8 pagina's)
Arrow Berichten uit Athene door Gerard Knolhoff
Arrow GM culinair: De ziel van Griekenland in 80 recepten - Feta Psiti
Arrow GM column: (T)huis op Samos door Ellen Lassing
Arrow En nog véél, véél meer...........

De abonnees ontvangen als eerste de nieuwe herfsteditie rond 6 september a.s. in de bus. Op 10 september a.s. begint de losse verkoop in (boek)winkels in Nederland en Vlaanderen. En ook in onze eigen webshop

zal deze dan weer verkrijgbaar zijn.
Ik sta er dit keer ook in. 
Niet met een mooi artikel over Griekenland of bv Karpathos in het bijzonder. 
Ik wordt genoemd als één van de winnaars van de winactie Zomereditie 2024. Smile
Ik heb nog nooit iets gewonnen en nu hoefde ik alleen maar aan te geven in welk artikel ik interesse had. En Bingo!  Big Grin Big Grin Big Grin
(06 September 2024, 19:36)jjohn schreef:

Ik wordt genoemd als één van de winnaars van de winactie Zomereditie 2024. Smile
Ik heb nog nooit iets gewonnen en nu hoefde ik alleen maar aan te geven in welk artikel ik interesse had. En Bingo!  Big Grin Big Grin Big Grin

Ja, ik zag het inderdaad John. Leuk hoor, gefeliciteerd Smile
En tja, nu verwachten we natuurlijk wél even een foto van jou in je nieuwe Girav-Merino pullover Big Grin
(07 September 2024, 10:02)Ger schreef:

(06 September 2024, 19:36)jjohn schreef:

Ja, ik zag het inderdaad John. Leuk hoor, gefeliciteerd  Smile
En tja, nu verwachten we natuurlijk wél even een foto van jou in je nieuwe Girav-Merino pullover  Big Grin

Echt niet.  Big Grin 
Ik ben niet van de selfies.  Wink
Dat zou ik ook niet willen jjohn! Dat is zelden een 'knappe' foto. Maar...
Ik kom graag een portret van je maken, dan heb je er, zie het maar zo, nog een prijs bij. Big Grin 

fotosmiley
(07 September 2024, 11:46)jjohn schreef:

Echt niet.  Big Grin 
Ik ben niet van de selfies.  Wink

Haha, was ook maar een grapje hoor John Big Grin
Zou ik zelf ook nooit doen Smile
(08 September 2024, 07:42)Buurman schreef:

Dat zou ik ook niet willen jjohn! Dat is zelden een 'knappe' foto. Maar...
Ik kom graag een portret van je maken, dan heb je er, zie het maar zo, nog een prijs bij. Big Grin 

fotosmiley

(08 September 2024, 10:02)Ger schreef:

Haha, was ook maar een grapje hoor John  Big Grin
Zou ik zelf ook nooit doen  Smile

Big Grin Big Grin Big Grin up

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekenland Magazine zomer 2024 komt eraan! Ger 1 848 07 June 2024, 16:01
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine lente 2024 is verschenen Ger 0 1.193 08 March 2024, 13:46
  Kala magazine zomer 2024 komt er aan! Ger 2 2.343 07 December 2023, 13:31
  Griekenland Magazine editie winter 2023 is verschenen! Ger 0 1.106 01 December 2023, 14:25
  Griekenland Magazine herfst 2023 is onlangs verschenen Ger 0 1.133 13 September 2023, 17:11
  Griekenland Magazine editie winter 2022 is verschenen Ger 0 1.782 08 December 2022, 09:02
  Griekenland Magazine herfst 2022 komt eraan! Ger 1 2.131 07 September 2022, 10:20
Laatste bericht: JohanV
  Griekenland Magazine zomer 2022 is verschenen Ger 1 2.064 10 June 2022, 13:10
Laatste bericht: Martino
  Griekenland Magazine winter 2021 is verschenen Ger 0 1.633 03 December 2021, 14:02
  Griekenland Magazine herfst 2021 is verschenen Pieter 1 1.746 10 September 2021, 19:30

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)