muziekprogramma "Paradosiaki Vradia" wekelijks op Alpha Kyprou
Een nieuw muziekprogramma ontdekt:
"Paradosiaki Vradia" 
Op de zender Alpha Kyprou (een zusterkanaal van Alpha TV Greece op Cyprus).

De eerste uitzending was blijkbaar op zaterdag 28/9/2024:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

De tweede zending was op zaterdag 5/10/2024:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

De derde uitzending was op zaterdag 12/10/2024:

Het programma is volgens de stijl van het destijds programma "Stin Ygeia Mas".
Wel wat verschillende stijlen.
En soms 'zap' je best wat doorheen de babbel passages.
Maar toch best aangenaam. En ook heel wat dans bij sommige songs.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  

Hoi Vlagreco
Dit lijkt op het programma dat werd/wordt uitgezonden op RIK Sat,Met dezelfde presentatrice/zangeres.
Dat leek ook heel er op "Stin Ygeia Mas".
Helaas heb ik geen Alpha Kyprou   Angry Angry

Dus ik moet het doen met jouw bijdragen.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
(15 October 2024, 22:52)iakovos schreef:

Hoi Vlagreco
Dit lijkt op het programma dat werd/wordt uitgezonden op RIK Sat,Met dezelfde presentatrice/zangeres.
Dat leek ook heel er op "Stin Ygeia Mas".
Helaas heb ik geen Alpha Kyprou   Angry Angry

Dus ik moet het doen met jouw bijdragen.

Ik kijk ook niet op die zender van Alpha Kyprou, maar gewoon op YouTube  Rolleyes
Op de zoekfunctie van YouTube geef je gewoon in "Paradosiaki Vradia Alpha Kyprou", en dan zie je de video's mooi onder mekaar staan.
En aangezien elke video toch telkens bijna 2 uur duurt, is het zelfs interessanter om ze via YouTube te bekijken, op het moment dat je het best past (i.p.v. rechtstreeks via die zender). 
Doe ik ook, hoor. 
De 4de aflevering (die van zaterdag 19/10) zal je wellicht begin volgende week kunnen zien (vermoed ik toch).
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw muziekprogramma op Skaï. iakovos 7 2.204 01 April 2024, 23:42
Laatste bericht: El Greco
  muziekprogramma OtiAgapo vlagreco 4 3.269 13 April 2023, 22:19
Laatste bericht: vlagreco
  Muziekprogramma "«Η αυλή των χρωμάτων»" (I Ayli to Chromaton) vlagreco 11 4.798 17 July 2022, 17:22
Laatste bericht: Marian55
  Muziekprogramma "Paradosiaki Vradia" vlagreco 13 3.563 21 November 2021, 18:21
Laatste bericht: iakovos
  muziekprogramma «Στα τραγούδια λέμε ΝΑΙ» (Sta tragoúdia léme NAI) vlagreco 16 6.524 13 July 2021, 00:12
Laatste bericht: iakovos
  Stin gia mas op Alpha-TV én op ERT-World Ger 5 4.220 17 July 2016, 10:33
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)