Fodelianakis olijfolie                 
Een avond griekenland op tv, zaterdag 19 febr.
#1
Shocked 
Vanavond,zaterdag 19 febr, is er een uitgebreid programma rondom Griekenland te zien op Geschiedenis 24.

20.00 Tegenlicht:Aanval op Europa-Een Griekse tragedie
20.50 Diogenes:Het Grieks-Turks conflict
21.10 Andere tijden plus (geen idee wat er komt, misschien tijd voor een sanitaire stop en een hapje en een drankje;))!!!
22.40 Weg van de snelweg-Thessaloniki
23.05 Weg van de snelweg-Epirus
23.30 Landen in Europa-Griekenland

Geschiedenis 24 is te vinden voor Caiway op 105, UPC op 310 en Ziggo
op 208.
Een fijne avond gewenst, Greetz
Quote
#2
efxaristo Greetz voor de herinnering. Hier stond er ook al iets over, ik had het meteen in m'n agenda gezet.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik denk dat ik sommige onderdelen ga opnemen.
K-A
Quote
#3
En laten wij die zender helaas niet hebben down. Zou iemand de programma's voor me op een DVD willen zetten?

Quote
#4
Angeliki, enkele van die programma's zijn op de website van de VPRO te zien en zelfs te downloaden.

Kijk eens hier stop
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





(linker kolom)

Ger
Quote
#5
Helaas, het enige Grieks dat er vanavond wordt uitgezonden op Geschiedenis 24 is het programma Diogenes. Dat gaat echter over Franco.Wink
Misschien dat onze goedbedoelende tipgeefzter in de war is gebracht door een verkeerde informatiebron? Het Griekenlandweekend op Geschiedenis 24 was vorige week.

Alle "24" programma's zijn trouwens
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Of dit ook buiten Nederland lukt, weet ik echter niet. Er is iets met uitzendrechten, waardoor online ontvangst in het buitenland soms met opzet onmogelijk wordt gemaakt.

Groet, Tina
Quote
#6
Beste Lezers,

Bovenstaande link uitgeprobeerd maar uitzendingen van kanaal 24 zijn in Griekenland niet te bekijken. Inderdaad het verhaal van de uitzendrechten.

Jammer maar helaas.

Kalo Vradi

Dick
Quote
#7
AngryHELAAS HELAASAngry

Een fout in de tv gids (wat helaas wel vaker voorkomt)!!
Sorry voor een ieder die ik lekker heb gemaakt met mijn mede-
deling, ik kan het blijven bekijken in de tv gids maar het veranderd niet
meer!!
Hopelijk hebben jullie je toch nog kunnen vermaken na deze tegenvaller, wij hebben iid geval de dvd's van de vakanties in Griekenland bekeken, wat ook wel weer leuk was....

Fijne dag nog, greetz
Quote
#8
Bovenstaande berichtje was gewoon van mij, ik was vergeten in te loggen, hahahaha!!
Hallo Tina,

Ik heb je link gebruikt om te kijken.....helaas lukt het me niet om de uitzending van "weg van de snelweg epirus" terug te bekijken!!
Maar het is zowiezo een interessante link, dus alsnog bedankt....
En ja zoals je misschien al gelezen heb ben ik voor de zoveelste keer
"het slachtoffer;)"van verkeerde info in de tv gids!!!

greetz
Quote
#9
Beste Greetz, heb je de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




al geprobeerd? Het programma dat je zoekt staat in de linker kolom vermeld.

Ik moet je wel zeggen dat ik op mijn Apple-computer deze terugkijklinks met geen mogelijkheid aan de praat krijg. Maar met een Windowsmachine zou het toch moeten lukken..

Groetjes,
Tina
Quote
#10
Goedemorgen Tina,

Had ik nog niet geprobeerd maar intussen dus wel....
Daar komt telkens buffering in het scherm (wat moet natuurlijk), maar dan komt er stopped en als ik dan op play drukt begint het van voor af aan......HELAAS!!!
Maar ontzettend bedankt voor je hulp en nog een fijne dag, groeten greetz.
Quote
#11
Merkwaardig hoor Greetz, ik heb er net een paar geprobeerd en ze openen meteen Huh
Misschien iets met je firewall-instellingen, netwerkinstellingen of aanverwante zaken?

Mocht je de Real-player op je PC geïnstalleerd hebben klik dan eens op "download this video" (verschijnt bovenaan het beeld als je er op klikt).

Ger
Quote
#12
Ik heb het ook net geprobeerd en ook bij mij openen ze zonder problemen.
Quote
#13
Goedemorgen Ger,

Ik denk dat er wel het 1 of ander ingesteld is, maar programma's terug kijken via uitzending gemist of van rtl gaat prima daar heb ik nooit problemen meeUndecided!!!
Ik heb ook de link geprobeerd die u mee stuurde en dan kwam er deze melding: "Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren".......
Bedankt voor de gedane moeite,
groeten greetz
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip zaterdag 16 april 2022: Ik vertrek Ger 2 1.850 12 April 2022, 14:00
Laatste bericht: Ger
  TV-Tip ServusTV zaterdag 16.5. 20.15u JohannesGR 1 1.038 16 May 2020, 14:49
Laatste bericht: Arthur
  Griekse avond op TV-zender Arte Ger 1 2.138 30 March 2012, 16:36
Laatste bericht: Arthur
  Stin yamas op zaterdag 6 november Ger 7 5.704 21 November 2010, 22:43
Laatste bericht: Brandaki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)