Yiayiá kookt
Sancha bezocht Griekenland vele tientallen malen en werd verliefd op het prachtige land en haar vriendelijke inwoners.

STREEKGERECHTEN EN OUDE FAMILIERECEPTEN                                                                                                                                                                               
Op verschillende eilanden en op het vasteland leerde zij traditionele én streekgerechten koken van oude dames, in tavernes en zelfs van vissers op het strand. Veel van hen verklapten haar hun familierecepten die vaak van generatie op generatie overgedragen worden.

YIAYIÁ KOOKT
“Jij kookt net als mijn oma,” was het grootste compliment dat Grieken haar konden geven. Niet voor niets heet het boek ‘Yiayiá kookt’! Want yiayiá is Grieks voor oma.

In het boek Yiayiá kookt krijg je niet alleen 125 familierecepten, vegetarische schotels én heerlijke streekgerechten, maar ook het verhaal bij elk gerecht. Een verhalenkookboek dus.

Ga mee op een culinaire rondreis door Griekenland en laat je verrassen!
Καλή όρεξη, smakelijk eten!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Lijkt mij een mooi kookboek, waar te bestellen?
Kijk maar bij "Amazon".
Op 26 november komt mijn kookboek ‘Yiayiá kookt’ van de drukkerij! Je kunt me mailen als je wilt bestellen: sancha.schuurs@gmail.com

Daarvoor wil ik een paar dingen van je weten:
Wat is je adres?
Hoeveel exemplaren wil je?

Wat jij nog moet weten:
Het boek kost € 29,95 per stuk. Verpakkings- en verzendkosten zijn binnen Nederland € 6,95, naar België € 12,75 en naar Griekenland € 13,90. Ik stuur je een tikkie voor het totaalbedrag en vanaf 26 november gaan alle pakketjes op de post.

Hartelijke groet,
Sancha

P.S.: In Griekse gerechten horen natuurlijk echte Griekse kruiden. Daarom krijg je er gratis een zakje wilde oregano uit de bergen van Evia bij!
(18 November 2024, 17:26)Arkasa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Lijkt mij een mooi kookboek, waar te bestellen?
Sancha was jaren eigenares van 'de gulle griek' in Eindhoven, kookte daar griekse gerechten, en dan t liefst recepten zelf ergens in griekenland gevonden bij een 'mama in de keuken' zeg maar.
Ik woon in Griekenland ken. Sancha niet persoonlijk, maar volg haar al jaren op facebook, 
leuk om haar belevenissen en recepten te lezen. 
Ik weet eigenlijk wel zeker dat dat kookboek ook mooi is, 
iemand die met zoveel passie kookt en schrijft, dat kan gewoon niet anders dan goed uitvallen.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)