Komkommertijd
#1
Prachtig weer, over de dertig graden (ook in Nederland), wie gaat er dan ook nog eens vrijwillig op een forum over de ontvangst van Griekse zenders praten? Niemand toch hopelijk?

Komkommertijd, we merken het elke zomer weer opnieuw. Kranten komen met de meest vreemde "nieuwtjes", de omroepen herhalen eindeloos hun onnozelste series........... en de fora staan bijna helemaal droog.
Komt vanzelf weer goed zodra de dagen korter worden en de temperatuur lager.

Ik wens alle bezoekers van dit forum een geweldige zomer en een fantastische vakantie, al dan niet in Griekenland doorgebracht.
En mocht er nog iemand "komkommernieuws" hebben, we zijn er reuze benieuwd naar ;)

Ger
Quote
#2
Dank je Ger , deze jongen gaat uiteraard naar Rhodos en wel op 2 augustus voor 15 dgn , maar komkommer tijd of niet (heb dat ook op mijn forries.com) ik blijf altijd alles volgen , zelfs op rhodos als ik de kans zie en waarom niet met een pc op de kamer , dan kijk ik ook gewoon de forums .........jij ook een fijne vakantie by the way .

Yassou DJ
djdakman's signatuur
Quote
#3
Eind mei zijn we 10 dagen naar een mooie villa op Kreta geweest. 1 September gaan we nog 1 week naar Skopelos.. Nu eerst nog 2 maanden werken.
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stemmingmakerij en komkommertijd bij NOS Erwin 23 13.513 10 July 2015, 19:37
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)