MKV video file naar video TS
#1
Hallo Allemaal,

Wie kan mij wat informatie geven, hoe en met welk programma ik een MKV-video file kan converteren naar video TS zodat ik deze kan branden op een DVD. Het liefst natuurlijk een gratis programma te downloaden.Huh

Alvast bedankt voor de info.

groet Will
Quote
#2
Ik doe dat hiermee:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ook hier vindt je een gratis probeerversie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Ger
Quote
#3
Hallo ger,

Bedankt voor de info, maar dit zijn alle probeerversies. Converteren maar 20%.

Om de volle 100% te krijgen zul je toch het convertprogramma moeten kopen.
Ik zal blijven zoeken naar een werkelijke "free download"

groeten
Will
Quote
#4
Da's vreemd Will, ik doe dat niet zo vaak maar dacht echt dat dit het programma was dat ik ooit gebruikte. Ik ga eens op zoek, misschien vind ik het nog wel, staat vast nog ergens op m'n PC thuis (zit nu nog op m'n werk).

Ger
Quote
#5
GevondenRolleyes

AVS Video Converter pakt MKV files. Ben nu bezig met converteren. naar AVI.
Gratis te downloaden op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Of een mogelijkheid is programma MPCStar te downloaden (freeware):
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(pakt ook MKV bestanden)

Computer aan TV aansluiten en je kunt de film afspelen.

groet

Will
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)