Even voorstellen.... ik ben Martine Prest
#1
Ik kom uit Drenthe, maar heb mijn hart verloren aan Kreta. Inmiddels komen we (mijn man en ik) hier al 12 jaar, het liefst twee keer per jaar.
In 2005 zijn we er zelfs getrouwd, onder het toeziend oog van onze Griekse vrienden. Wij mochten vervolgens weer toekijken bij de doop van hun zoontje een paar jaar later. En zo wordt de band tussen ons en Kreta steeds hechter.

Ik hou al jaren reisverslagen van onze vakanties op Kreta bij. En ook worden er altijd de nodige foto's gemaakt. Wij komen bij voorkeur op plekken waar bijna geen toeristen komen, hoe ruiger en onherbergzamer hoe beter. Onverharde wegen en een goede 4x4 maken de vakanties altijd tot een feestje. En aan het einde van de dag heerlijk eten in de taverna van onze koumbaros.
Quote
#2
@Martine c.s.Welkom,welkom.Mag ik je vragen ons te laten delen in de reisverslagen.En natuurlijk in de unieke/exclusieve foto's van jullie 4W/D
ruig gebied foto's.Of hebben jullie ergens een gallery gedownload?
Quote
#3
Mijn reisverslagen en foto's staan op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Vooral sinds 2009 gaan we meer de ruigere gebieden in.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  even voorstellen... ik ben Petra Petra 5 4.194 23 September 2010, 11:39
Laatste bericht: edbe
  even voorstellen...ik ben Harm harm 6 5.947 02 June 2009, 23:16
Laatste bericht: harm
  Even voorstellen: ik ben Kamaria Kamaria 12 9.902 10 May 2009, 10:20
Laatste bericht: Senna
  Even voorstellen: ik ben Ger oriste 0 2.310 04 May 2009, 15:15
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)