Wandelen op Kreta
#1
Sinds kort werk ik aan een website over de wandelmogelijkheden op Kreta (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Hierin is ook meer informatie te vinden over een tweetal wandelboekjes die ik heb geschreven:
Discover Vamos...On Foot (engels)
Discover Kavros & Georgioupolis...On Foot (in het engels en duits).

Deze kleurrijke boekjes bevatten historische informatie, wandelingen met wandelkaartjes en vele mooie foto's. Een aantal voorbeeldbladzijden zijn op de website weergegeven.

In april wordt de tweede editie van het boekje van Vamos gedrukt. Tevens zal een derde wandelgids komende zomer uitkomen. De boekjes zijn ook online te bestellen.

Groeten uit Vamos!
Berend
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#2
Mooie informatieve site Berend

:efch:
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Wat leuke Berend, nog een boekje. We hebben bijna alle wandelingen uit de boekjes Vamos en Georgioupolis gemaakt en ook heb ik de boekjes regelmatig gebruikt als informatiebron bij mijn werk vorige zomer, hele handige, gedetailleerde kaartjes staan erin. Ik hoop dat ze het komende seizoen weer volop verkrijgbaar zijn in Georgioupolis en Kavros.
Hoewel de meeste wandelingen door een gebied gingen dat ons goed bekend is, hebben de wandelingen ons toch verrast, erg afwisselend, heel verrassend, en iedere wandeling was weer anders. Complimenten!!!
We zijn erg benieuwd naar het derde boekje... vertel... vertel...
Groeten uit Kournas,
Baukje
Quote
#4
He Baukje!

Kournas?? Zijn jullie verhuisd?
Het derde boekje betreft het gebied Almyrida, Kalyves en Stylos. Het voorjaar gaan we helaas niet meer halen maar we proberen het in de vroege zomer af te hebben. Als dat klaar is, is de Apokoronas wel klaar (ook al is er nog veel meer te vinden). Voor een vierde boekje zijn de eertse plannen al gemaakt...

Groetjes!!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)