Hotel Ameliko in het Zagoria gebied
#1
Bent u op zoek naar een mooi hotel, met vriendelijke en gastvrije eigenaren? Boek dan een kamer in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gelegen in het dorpje Ano Pedina, in centraal Zagoria. De (Engels sprekende) eigenaren Miltos en Giorgos zullen er voor zorgen dat u een onvergetelijk verblijf zult hebben. Iedere ochtend verzorgen ze een heerlijk ontbijt en ze zullen u voorzien van alle informatie die u wenst omtrent de omgeving, de bewoners en de mogelijkheden van wandel- en autoroutes. De kamers zijn ruim en voorzien van heerlijke boxsprings met (on-Griekse Hypocrite) kussens. Alle kamers zijn voorzien van open haard en beschikken over een eigen toilet en bad of douche. In het dorp zijn verschillende taverna's waar u 's avonds een lekker hapje kunt eten. Bezoekt u ook hun hotel Kastro in Ioannina, wat gelegen is binnen de oude stadsmuren, op loopafstand van het Byzantijns museum. Meer informatie is ook terug te vinden op mijn eigen website met informatie over
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

[Afbeelding: t5n7zs.jpg]

[Afbeelding: 20ky7wo.jpg]

[Afbeelding: 15nw0pk.jpg]

[Afbeelding: ams84z.jpg]

[Afbeelding: wrytlt.jpg]
Quote
#2
Beste Angeliki,

Ik heb de website bezocht en de routes richting Ioannina gezien maar ik kan je vertellen dat het tegenwordig een stuk sneller kan als je gebruik maakt van de Egnatia Odos.

Vanuit Igoumenitsa: Rechtstreeks vanaf de haven de Egnatia Odos op en na de Dodoni Tunnel de eerste afslag naar beneden en dan links rijdt men Ioannina in. ( Men komt op de weg uit die van Filipada komt)

Vanuit het vliegveld Aktio of Parga: Men volgt de weg E55 richting Igoumenitsa tot aan Karteri, daar neemt men de nieuwe weg richting Vasilikos / Ioannina bijna aan het eind van deze weg komt men de aansluiting met de Egnatia Odos tegen. Hier slaat men rechtsaf en ga de Egnatia Odos op. Doorrijden tot na de Dodoni tunnel de eerste afslag en onderaan weer links.

Vanuit Igoumenitsa ben je binnen een uur in Ioannina en vanaf het vliegveld zal het ongeveer 1,5 uur zijn.

Ook voor de mensen die graag vanuit de Oostkust naar Meteora of Metsovo willen is de Egnatia Odos een uitkomst, Metsovo 1,5 uur vanuit Igoumentsa. Meteora is hiermee in 2,5 uur bereikbaar of wel in de helft van de tijd die men er vroeger over deed.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#3
Kalispera Dick,

Ja, dat is inderdaad bekend, maar wij vinden de "langere" versie iets meer bij vakantie horen Blush, maar in ieder geval bedankt voor de beschrijving en ik zal deze toevoegen op mijn website, zodat de mensen zelf de keuze kunnen maken.

Cheritismoes,
Angeliki

Quote
#4
Voor het zomerseizoen 2012 heeft hotel Ameliko de volgende, mooie aanbiedingen:

• Een 2 persoons kamer, half pension, met een minimum verblijf van 3 nachten: € 69,00 per dag, per kamer.

• Een 2 persoons kamer, inclusief ontbijt, met een minimum verblijf van 3 nachten: € 50,00 per dag, per kamer.

Indien je nieuwsgierig bent geworden naar deze mooie aanbieding, dan kun je contact opnemen met de hoteleigenaar via zijn email of kijk op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)