Grieksegids nieuws
Alléén Nederland1-HD per satelliet
#1
Terwijl kabelaar Ziggo alle drie de publieke omroepen in HD-kwaliteit doorgeeft komen de abonnees van Canal Digitaal er (wederom) bekaaid vanaf.

Per satelliet wordt (voorlopig?) alléén Nederland-1 HD doorgegeven.
Wordt de concurrentieslag tussen sat en kabel nu toch beslist in het voordeel van de kabel?

Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
Klopt ger , ik heb op ziggo ned1.2 en 3 HD en op de sat slechts ned1 Angry
djdakman's signatuur
Quote
#3
Je kunt je natuurlijk gaan afvragen of Canal Digitaal nog bestaansrecht heeft. Terwijl de kabel steeds méér en méér mogelijkheden krijgt sukkelt CD er maar een beetje achteraan. Voeg daarbij de belabberde klantenservice en het debacle "Seca3" en je komt al gauw tot de conclusie dat je beter kunt overstappen. In mijn kennissenkring zijn er al heel wat "over" gegaan.

Is Canal Digitaal binnenkort alleen nog maar handig voor niet-bekabelde gebieden en eventueel Nederlanders in het buitenland? Ik vrees dat het daar wel naar uitziet. Ze hebben daar de afgelopen tijd duidelijk stilgezeten qua innovatie en hebben nu een hopeloze achterstand opgelopen.

Jammer, wat ooit dé oplossing voor onafhankelijk televisie kijken leek is nu niet meer dan een alternatief voor het geval er geen kabel is.

Mario


(04 July 2009, 09:03)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Klopt ger , ik heb op ziggo ned1.2 en 3 HD en op de sat slechts ned1 Angry
Quote
#4
ik denk dat CD ook niet meer lang zal bestaan, als je ziet wat Ziggo allemaal te bieden heeft......
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo satelliet ontvangst Wick 6 10.821 15 March 2011, 19:36
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)