Fodelianakis olijfolie                 
Flac naar MP3
#1
Ik heb een paar cd's in flac formaat en wil deze omzetten naar mp3. Alleen zijn de titels allen in het Grieks en voor zover ik heb kunnen nagaan kunnen de meeste converters hier niet mee overweg. Of doe ik soms iets verkeerd of gebruik ik geen goede converter?

gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#2
Ik heb dit ook gehad (Flac -> MP3 van een Grieks muziekje). Het lag aan de gebruikte converter(s). Ik heb destijds meerdere converters geprobeerd, en allemaal konden ze de inhoud van de tags niet omzetten.

Ik heb dat als volgt opgelost.
Muziek geconverteerd (geen tags dus)
Met MP3TAG (Freeware) de velden artiest en albumtitel gevuld (dat doe je met CTRL A in een klap). Toen heb ik MP3TAG alle metadata laten zoeken. En toen stonden ineens alle tags en albumart in de nummers. Dit veronderstelt natuurlijk wel dat de albums in de databases die MP3TAG gebruikt voorkomen. In mijn geval was dat dus het geval.
Quote
#3
(19 March 2011, 16:30)gradusn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb een paar cd's in flac formaat en wil deze omzetten naar mp3. Alleen zijn de titels allen in het Grieks en voor zover ik heb kunnen nagaan kunnen de meeste converters hier niet mee overweg. Of doe ik soms iets verkeerd of gebruik ik geen goede converter?

Heb je "formatfactory" reeds geprobeerd?

mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  van youtube naar mp3 Brandaki 6 5.470 13 January 2012, 15:55
Laatste bericht: Brandaki
  MP3 file gezocht Yiannakis 4 3.184 30 October 2010, 09:45
Laatste bericht: oriste
  Griekse MP3 site Eleni 18 23.248 02 March 2010, 11:43
Laatste bericht: hansenria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)