Even voorstellen
#1
Hallo allemaal,
Ik lees hier al een tijdje mee en nu wordt het toch tijd dat ik me even voorstel. Ik ben dus Viviane en woon samen met mijn partner in België. Wij zijn beiden gek op bijna alles wat met Griekenland te maken heeft. De negatieve kantjes van dit land houden ons niet tegen om toch 1 of 2 keer per jaar naar Athene te gaan en dit voor zo'n dag of 5. In juni en in september gaan we voor 18 dagen, liefst naar de minder toeristische plekjes. De laatste twee jaren was het Kythira, de Pillion, Kardamili en nog andere plaatsen op de Peleponessos. De jaren ervoor kwamen er verschillende eilanden aan bod maar nu dit jaar voor de eerste keer Lefkada in juni en september daar zijn we nog voor aan 't plannen. Een jaar of 10 geleden hebben we beiden griekse lessen gevolgd. De griekse radio en televisie speelt ook bijna dagelijks bij ons. Zo dit was het zo'n beetje en ik zal zeker proberen om mijn steentje bij te dragen.

Groetjes,
Viviane.
Quote
#2
Welkom hier Viviane, groetjes vanuit Agios Nikolaos.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Welkom Viviane, veel leesplezier hier ;). Maar dat gaat vast wel lukken denk ik zo. Je hebt wel smaak hoor, Kythira en Pilion, wat ons betreft tot nu toe van alle bestemmingen die we inmiddels gehad hebben de mooiste bestemmingen. Waar was je in Kythira en Pilion als ik vragen mag? En hebben jullie daar ook zo enorm genoten van de rust en het (nog) echte Griekse leven?
Quote
#4
(20 March 2011, 20:16)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




...nu dit jaar voor de eerste keer Lefkada in juni en september daar zijn we nog voor aan 't plannen.

Hallo Viviane,

Welkom! Ook een goede keus: Lefkada. Ben je er al uit naar welke plaats je gaat?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#5
welkom hier Viviane

Petra gremo
Quote
#6
Dat zijn hier al onmiddellijk leuke reactie's. Volgens mij is dat hier plezant. Op Kythira waren we twee keer in Kapsali in "Aphrodite" en op de Pillion ook twee keer in Afissos in "Kalifteri". Wij hebben daar echt wel genoten van de griekse sfeer en het lekker eten en nog zoveel dingen die jullie allemaal wel kennen als men op een plaats is waar men zich goed voelt. Hopelijk krijgen we dit zelfde gevoel op Lefkada en daar willen we dus verblijven in Vassliki. Over dit dorpje ga ik een vraag posten. Ik moet nog een beetje wennen aan het gebruik van dit forum...hi...hi...

Groetjes,
Viviane.
Quote
#7
Hoi Viviane,
Goed dat ge ook de weg gevonden hebt naar "Oriste"!
Ik heb het nu pas gezien dat je ook geregistreerd bent, we waren enkele dagen aan zee, daarom.
Groetjes, ook aan J.
Quote
#8
(24 March 2011, 22:52)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Viviane,
Goed dat ge ook de weg gevonden hebt naar "Oriste"!
Ik heb het nu pas gezien dat je ook geregistreerd bent, we waren enkele dagen aan zee, daarom.
Groetjes, ook aan J.

Leuk hé ...zo van die "gelijkgestemde zielen" die mekaar tegen komen....

Groetjes,
Viviane.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)