Even voorstellen: Wim
#1
Ook ik lees hier al een tijdje mee en heb zelfs al als gast een vraag over Kreta gesteld. Misschien wil de beheerder die berichten even aan mijn nieuwe account koppelen? Ik heb eerst even de kat uit de boom gekeken maar wil me nu toch maar even aanmelden omdat ik vrees dat ik wel wat meer vragen over Kreta ga stellen.
Ik ben dus Wim en kom al zo'n jaar of 17 regelmatig in Griekenland. Telkens in een andere streek of eiland, we gaan vrijwel nooit twee keer naar eenzelfde plek. Op Kreta zijn we nog nooit geweest maar daar komt deze zomer verandering in als alles goed gaat, vandaar m'n eerdere vraag. We wonen in het mooie Luxemburg maar zijn ook veel in Nederland te vinden.
Ik hoop hier leuke info te vinden en misschien ook wel te geven.

Wim Tummers
Quote
#2
(20 March 2011, 22:57)Wim T. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook ik lees hier al een tijdje mee en heb zelfs al als gast een vraag over Kreta gesteld. Misschien wil de beheerder die berichten even aan mijn account koppelen? Ik heb eerst even de kat uit de boom gekeken maar wil me nu toch maar even aanmelden omdat ik vrees dat ik wel wat meer vragen over Kreta ga stellen.
Ik ben dus Wim en kom al zo'n jaar of 17 regelmatig in Griekenland. Telkens in een andere streek of eiland, we gaan vrijwel nooit twee keer naar eenzelfde plek. Op Kreta zijn we nog nooit geweest maar daar komt deze zomer verandering in als alles goed gaat, vandaar m'n eerdere vraag. We wonen in het mooie Luxemburg maar zijn ook veel in Nederland te vinden.
Ik hoop hier leuke info te vinden en misschien ook wel te geven.

Wim Tummers

Welcome on board Wim. Dat je deze zomer nog naar Kreta gaat is geen jaar te vroeg na 17 jaar....foei, foei Tongue ;)

Tummers,.....toch geen familie van een zekere Jos uit het Antwerpse?

Quote
#3
welkom hier Wim

Petra gremo
Quote
#4
Van harte welkom Wim. Ik ben precies het tegenover gestelde van jou, qua vakanties. Wij komen al sinds 1998 op Kreta, soms meerdere keren per jaar. Wij hebben, behalve een dagtocht naar Santorini, verder nog niets gezien van Griekenland.
Alle vragen die je mocht hebben over Kreta, beantwoord ik graag voor je.
Quote
#5
Welkom Wim,misschien zien we je wel eens in Agios Nikolaos.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Dag Wim, welkom bij de club zou ik zeggen.
Je eerdere "gast"-postings heb ik inmiddels op jouw verzoek aan je account gelinkt. Sta je in één keer op 4 ;)

Ger
Quote
#7
Leuk Wim, dat je de overstap gemaakt hebt van Gast naar Geregistreerd bezoeker. Welkom natuurlijk en we spreken elkaar.

Als eerste een vraagje! Luxemburg; Nederland en Griekenland. zo je er iets meer over willen vertellen?

Alepoύ's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en dat nu alweer 14 jaar.
Quote
#8
Wat een warm welkom zeg! Heel wat anders dan m'n eerder gemelde ervaring.

@El Greco: nee hoor, ene Jos uit Antwerpen ken ik niet maar heb wel familie in Merksem vlakbij Antwerpen.

@wageral: bedankt voor de aanpassingen!

@Alepóu: door m'n werk ben ik ooit in Luxemburg belandt en er voorgoed blijven hangen. Een fantastisch land met fijne mensen en een prachtige natuur waar het leven nog goed en relaxed is. Heel anders dan het gehaaste Nederland maar toch niet ver weg. Wij rijden regelmatig op 1 dag op en neer naar familie in NL. Van de Belgisch-Luxemburgse grens tot in Zuid-Limburg zo'n 100 Km. Naar Eindhoven zo'n 180. Mochten jullie ooit eens een paar daagjes willen onthaasten kom dan eens hierheen zou ik zeggen. Minstens nét zo mooi als Griekenland maar op een geheel eigen manier. Voordeel is dat ze hier vrijwel nooit staken ;) ; nadeel dat het weer te vergelijken is met Nederland/België.

@ Arthur: Ja, wie weet ;)

@ martineprest en Petra: bedankt voor het hartelijke welkom en als ik vragen heb (zal vast wel) zal ik ze hier zeker stellen :)

Groetjes, Wim




Quote
#9
Wim,
Wat leuk. Ik ken Luxemburg als toerist en een klein beetje voor mijn werk en het is werkelijk fijn om daar te vertoeven. Ik neem dan ook graag je aanbod aan om eens gezamenlijk Luxemburg te verkennen.

Wij zijn 12 jaar geleden vanuit Nederland hier op Kreta begonnen. Wij hebben er 3 jaar over nagedacht, gekeken en gewogen voor wij de overstap hebben gemaakt. De laatste jaren is het niet makkelijk, maar -met aanpassingen- redden wij het wel.
Wij runnen ons complex samen, met hulp van enkele andere mensen en zijn gelukkig met wat wij hebben en zeker met onze omgeving (zowel de mensen als natuur en klimaat).

Eigenlijk moet ik er niet meer aan denken dat ik terug moet in mijn oude vak (goede tijd gehad toen de CID/int. (Criminele inlichtingendienst Internationaal)). Mooi vak maar je word snel oud!! haha.

Groet.
Alepoύ's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en dat nu alweer 14 jaar.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)