nationale feestdag
#1
Als er al toeristen in Griekenland rond rennen morgen is een nationale feestdag, dwz dat alles dicht is behalve de taverna,s, bakkers en bloemenwinkels.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Misschien een stomme vraag, maar welke feestdag is dat?
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#3
Onafhankelijksdag Gradus,

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Of, nog gedetailleerder:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Ger
Quote
#4
Stom van mij. Nu je het zegt weet ik het weer.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#5
Καλή ςας μέρα και χρόνια πολλά!! Op deze feestdag is niet alles gesloten hoor, de musea en de archeologische bezienswaardigheden zijn open (gratis toegang). Aan deze feestdag is ook weer een speciaal maal gekoppeld; kabeljauwfilet en skordalia. Meer over de Onafhankelijksdag kun je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik zal het recept voor skordalia in de receptenrubriek plaatsen!
Quote
#6
Klopt Sylvia, ik dacht alleen aan de winkels behalve dan de souvenier winkeltjes.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)