Reisverslagen van Griekenland
#1
Een goede vriend van mij maakt al een paar jaar rondreizen door Griekenland, ongeveer 8 a 10 weken per keer, met de auto vanuit Nederland.
Hij houd dan ook een reisverslag bij. Voor een ieder die er in geinteresseerd is, dit is het adres:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
@Martineprest.Dat ziet er heel interessant, serieus en gedetailleerd uit.
Ik ga zeker hele stukken lezen.Eén angstige vraag dringt zich onmiddelijk op:Wat is er in hemelsnaam met John Grasso op of na 14 augustus 2009,22.41 gebeurd?Zo een abrubte totale stop doet het ergste vermoeden.Wil je mijn ongerustheid wegnemen?
Quote
#3
Niets ernstigs, te weinig tijd en andere bezigheden om het verslag bij te werken Wink
Hij heeft nog voor ongeveer een half jaar een relatie met die Griekse gehad en daarna is dat helaas beeindigd. Vorig jaar is hij gewoon weer naar Griekenland geweest, maar voor maar 2 weken, en alleen naar Kreta. Daarom is daar geen reisverslag van. Dit jaar gaat hij weer voor langere tijd heen en komt er weer een reisverslag.
Quote
#4
Ik heb een stukje van zijn reisverslagen gelezen.
Nu ja, reisverslag, het lijkt meer een soort dagboek van hetgeen hij heeft meegemaakt. Het verhaalt niet over het land zelf.

Eigenlijk snap ik niet goed waarom iemand zijn hele (vakantie) hebben en houden op internet zet !
Het is allemaal heel persoonlijk.

Maar goed, ieder zijn meug.

Ik zou deze man in ieder geval niet graag tegenkomen op vakantie en wat met hem optrekken. Een paar dagen later staat alles op internet !
Quote
#5
@Xander; Heb je weleens gehoord van de gezegdes "Leven en Laten Leven" en "Laat een IEDER in zijn Waarde"?
Deze gezegdes zijn zo slecht nog niet.

Kalo Vradi,
Dick
Quote
#6
@ Dick

Ja hoor, daar heb ik zeker van gehoord, en die gezegdes huldig ik zeer.
Ik veroordeel de man niet, waarom zou ik ?

Ik gaf toch aan: ieder zijn meug.
Dat impliceert dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet, of in dit geval op internet zet.

Case closed wat mij betreft.

Kalinichta !
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Reisverslagen en foto's van Kreta martineprest 0 2.658 10 March 2011, 21:24
Laatste bericht: martineprest
  Kythira reisverslagen Christos 4 5.679 31 May 2010, 18:28
Laatste bericht: Japio

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)