Pareoula site onbereikbaar
#1
De vraag wordt ook al op andere fora gesteld dus ik ben niet de enige die
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




niet kan openen.

Misschien dat iemand hier (dit ís tenslotte het muziekforum) weet waarom de Pareoula-forum.com site uit de lucht is.
Storung of zijn ze er mee opgehouden?

Eleni
Quote
#2
Hoi Eleni ik denk dat de site er uit ligt want ik kom er ook niet op wordt zelfs niet gevonden op google
Quote
#3
Eerlijk gezegd ken ik de site niet maar als ik erop google kom ik wel een Pareoula.gr tegen, mét een forum. Is dat niet de site die je bedoelt maar dat ie gewoon verhuisd is? Of zijn pareoula-forum.com en pareoula.gr twee totaal verschillende sites?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#4
Het zijn 2 verschillende site's Ger

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




deze bedoelen we
Quote
#5
Ik zie net dat ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




offline is.

Ik heb de indruk dat er auteursrechtelijke redenen voor zijn.

Ger
Quote
#6
De Pareoula site is weer online:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#7
Sorry Ger, maar Pareoula is nog niet terug online.
Er staat dat de site gesloten is wegens "werken", maar dat hij binnenkort terug online komt. Hopelijk is het waar, er zijn er zo nog al verdwenen Sad
Quote
#8
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is weer online

AFTER BEING OFFLINE FOR ONE MONTH THE BIGGEST AND OLDEST GREEK FORUM IS BACK ONLINE.

Some wanted us to be shut down, but your love and your need for us to offer a non profitable environment gave us the strength to continue our efforts!

We always have been and will always remain against any paid membership and against those who get rich daily by promising bigger and better things so simple members will pay their fees. It is proven over and over again year after year whether they will admit to it or not that the music starts here and gets distributed everywhere. Based on this ideology and our beliefs in "To Offer", we came to be one of the oldest standing Greek Forums! We will be very happy to have you visit us and please do not forget:

"There are things that you can still get for free and you will find them in Pareoula-Forum"


Hypocrite
Quote
#9
ik kan er nog steeds niet op op pareoula Sad
Quote
#10
Pareoula ligt er terug uit Huh
Quote
#11
ik kan er gelukkig weer op prasoudi tis ons gelukt de site werkt weer!!!
neen Huh van zodra ik op de link druk is de link nt meer beschikbaar verdorie
Quote
#12
ik denk dat pareoula er weer is
Quote
#13
Nou volgens mij kom je op een site waarvan de naam te koop is .....?????
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Site met veel Griekse films en muziek KarenAnna 8 8.937 28 August 2011, 15:09
Laatste bericht: Maria
  Griekse MP3 site Eleni 18 23.248 02 March 2010, 11:43
Laatste bericht: hansenria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)